woensdag 24 oktober 2012

Woensdag souvenir-robin boekje give away !!!

Scrappen, round robin, travelling sheets...
Je leest er de laatste tijd veel over op allerlei blogs enzo.
Zelf vind ik 'creatief met papier' zijn ook leuk!
Laatst al leverde ik mijn eerste bijdrage aan travelling sheets.
Maar nu heb ik de smaak te pakken!
Afgelopen weekend pakte ik het eerste 'souvenir-kaarten-boekje'
uit de doos met 'kringloopboeken-waar-ik-nog-wat-van-wil-maken'
 
 
En zo'n boekje heeft me een saaie achterkant!
Maar daar weten we wel raad mee, hé?
Dit boekje is ongeveer 8 bij 11 cm en heeft 9 'kaartjes'.
En dit maakte ik er van:
 
 
En dat is mijn selfmade give away voor vandaag!
Wil je dit boekje winnen, laat dan een reactie achter onder dit bericht...
 
 
Succes!
 
 
En voor de slimmerik die het -net als mij- nu pas ontdekt:
donderdag is het de 25e en vrijdag stopt mijn
herfstvakantie mini marathon give away week!

8 opmerkingen:

  1. jeetje dit is ZO mooi ♥♥♥ i love it i love it
    ik zal een linkje op mijn site plaatsen, maarre ik heb de laatste tijd nog als eens her en der wat gewonnen, dus mag er een ander mee blij worden gemaakt en doe ik gezellig over een enkele week weer mee er zijn er nogal wat die nu nog lopen met mijn naam daarbij (slik)

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Ik waag mijn kans.
    Liefs!
    (ik zet een linkje bij mij)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh hier wil ik heel graag een kans op maken, dit vind ik echt superrr!
    Heel leuk gedaan en die wil ik graag in het echt zien ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem leuk! Wil ook wel een kansje wagen. Zal een linkje voor je plaatsen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze vind ik super mooi! HEEEEEEL graag wil ik die winnen :-)
    Ik plaats een linkje op mijn blog!!!
    Merci voor je reactie op mijn spullekes.
    liefs madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit boekje wil ik wel heel graag winnen... Dus waag ik mijn kans....

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil dit boekje ook heeel graag winnen!! (dat linken lukt mij niet:-()

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha nou, ik doe denk ik gewoon met alles mee. Want ik vind echt alles wat je tot nu toe hebt geplaatst super tof! :-)

    BeantwoordenVerwijderen