zondag 21 oktober 2012

Papiervertier

De laatste tijd ben ik wat aan het 'prutsen met papier'.
 
Enveloppen maken (en een kaartje)
 
Give away enveloppen versieren
 
Zoals deze van de laatste give away in september
 
 
En mijn eerste travelling sheets bijdrage geleverd (via 'het keetje van Lien')

 
En vandaag heb ik een retro harmonica vakantieboekje gebruikt...
Hoe dat er uit ziet, show ik hier morgen.
Vandaag was het simpelweg te triest weer om foto's te maken!
Enneh...
Wees er zeker bij morgen, want ik geef wat weg ;-)

5 opmerkingen:

  1. Haha 'papier vertier' dat klinkt leuk! Je hebt mooie dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jemig wat een gave enveloppen, en die travelling sheets zijn SUPER ♥♥♥ en dat lief klein konijntje is om te smelten

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk die enveloppen. Heb je zelf een mal?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik dacht al... die mooie envelop komt me bekend voor!! Leuk, ik ben ook druk met papier, kaartjes en enveloppen, heerlijk ontspannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey je bent lekker bezig geweest met papier! Leuk hoor en je Give Away envelop met inhoud was ook heel leuk.
    Gezellig dat je weer meedoet met mijn Give Away. Groetjes van een nachtbraker ;).

    BeantwoordenVerwijderen