dinsdag 23 oktober 2012

...en nog even over de SHAS

 
Bij de totstandkoming van mijn SHAS voor Tante Jannie kreeg ik hulp...
Of, nou ja, hulp?
Ik maakte nogal wat dingetjes met 'poezen' erin.
Iemand die ik ken is daar dol op!
De ene keer om ze weg te jagen, de andere keer om mee te spelen...
Echt kiezen kan hij nog niet.
Hij weet in ieder geval wel nét zoveel aandacht te trekken
of hij gaat in je nek liggen bovenop de bank...
Ach ja, maar 't liefst wil 'ie gewoon een knuffel, net als hier;
 
Probeer dan maar eens enveloppen te vouwen!
En hoe toepasselijk is dit versje op één van de enveloppen?
Ja, ik maakte ook een kussen voor het katje (Ibbeltje)!
 
 
Vergeet niet mee te doen aan de give away van vandaag!

10 opmerkingen:

  1. Wat een schatje. Geen probleem om die eens even lekker te knuffelen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke foto van jou en de wever!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh wat een schatje zeg :)Hij kruipt bijna in je zo graag wil hij knuffelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ontzettend lief, ik smelt bij honden en katten ( we hebben binnenkort van elk twee stuks, gaat wat geven :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O schattig! Leuk om jou zo aan het werk te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, dat is nog eens een handige hulp, zeker als je iets aan het maken bent voor tante Jannie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh smelt smelt wat een prachtige foto.... enne ik ga eens even verder op de site loeren dan....give away...... hihi
    liev groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahh wat een leuke foto! Zo zat ik gisteren op de bank te lezen en had steeds een hondenkop op de pagina's liggen... Handig? nee! gezellig? Ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke foto! En wat een schatje is het!

    Fijne avond! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whahaha wat een prachtige foto van je/jullie. Leuk om een fotootje te zien bij de naam uhm namenverzameling :p hihi.
    Ja had je kunstwerkjes al gezien bij Tante Jannie :). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen