woensdag 3 oktober 2012

Bloemen maken blij

Zo, jullie hadden het wellicht gemerkt, maar het is rustig op m'n blog...
Des te drukker is het in reallife!
 
Met Moos gaat het nu eerder weer wat slechter,
maar gelukkig krijgt ze morfine tegen de rugpijn die ze heeft.
Ondanks de bijwerkingen als opvliegers, dufheid, melancholisch gevoel
en dan nog wat fysieke ongemakken is ze daar toch wel blij mee...
Ik merk wel dat ik aanhanger ben van de gedachte dat zachte heelmeesters
stinkende wonden maken... Af en toe ben ik dus wat hard of direct tegen haar,
maar altijd is het goedbedoeld! En ik merk dat ze die aanpak ook wel waardeert.
 
Bloemen maken blij; mooi vaasje hé?
 
Verder begint mijn werk volgende week en is ook het schaatsseizoen losgebarsten.
(Handig, want mijn werk is op het ijs de komende tijd)
En ook had ik een vriendin jaren geleden al beloofd om op fotografiecursus te gaan,
en dat feest begint morgen... :-)
Omdat we daarbij regelmatig opdrachten zullen krijgen,
zal ik vast foto's plaatsen 'om op te schieten'!
(lees: reageren... ook kritiek is daarbij welkom)
 
Ook heb ik leuke post ontvangen :-) waarover later meer
en stuurde ik post naar verschillende blogsters,
maar dat zien jullie vanzelf op andere blogs!
En nu moet ik even om mezelf gaan denken, dus ja;
het kán zijn dat het even wat rustiger wordt op dit blog...
 
Een fijne 2e helft van de week!!!

9 opmerkingen:

  1. Lieve Riri, je bent zo aan het zorgen, nu even voor jezelf inderdaad!
    Leuk dat je een fotografiecursus gaat doen zeg, en leuk dat we commentaar
    (opbouwend dan hè) mogen geven!
    Jij ook nog een hele fijne week verder, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat rot dat het met je moeder minder gaat, voor jezelf ook een hele zorg! Hopelijk gaat het snel de goede kant op! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad veel werk om je blog goed bij te houden als je het druk hebt. Soms is het even niet anders. Andere bezigheden vragen ook aandacht. Als je zo af en toe even van je laat horen weet in ieder geval dat het goed met je gaat. Ik ben wel heel nieuwsgierig naar wat er nou is blijven liggen. Ik heb al zoveel gekregen van je. De kabouter is trouwens al in beslag genomen door de jongste. De andere spulletjes heb ik in mijn knutseldoos gedaan. Behalve de mooie slinger met bloemen. Die heeft een mooi plekje aan de kast gekregen. O ja de margriet wonen heb ik vanmiddag met een bakkie thee gelezen. Heerlijk.
    Dank je wel voor de fantastische give away

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heej riri, succes met je fotografie cursus, en je bent aan het zorgen dus je mag ook zeggen waar het op staat, je bedoeld het allemaal goed, en wat een prachtige vaas met bloemen, veel plezier met je werk op het ijs
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat het maar snel wat beter mag gaan met je moeder.
    Je hebt leuke bloemetjes er bij staan.
    Het vaasje herken ik.

    Succes de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo grappig, ik heb vorige week van hetzelfde blikje een vaasje gemaakt ;-) mooie kleurtjes, heeeeeeeeeeerlijk en we recyclen weer wat hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel naar dat het minder gaat met je moeder. Ik hoop dat je ook tijd voor jezelf neemt want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je er zelf aan onderdoor gaat!

    Dat is inderdaad een heel leuk flesje! Ik drink die groene thee ook wel eens en kan altijd maar met veel moeite de leuke flesjes weg gooien. Maar! Dankzij jou hoef ik dat nu dus niet meer te doen, heb nu een heel mooi idee van wat ik er van zou kunnen maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk vaasje, volledig mee eens! Wat wordt het een leuke tijd voor jou, schaatsseizoen, fotografiecursus, geniet ervan en ik van hieruit van alle mooie foto's die vast gaan volgen. Je doet dat goed meis, zo voor je moeder zorgen, we blijven duimen dat het weer allemaal goedkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk vaasje! Heb je leuk gedaan! Ennuh thanks voor je leuke post/poedelprijs envelop!
    Ennuh doe maar lekker rustig aan en zorg goed voor jezelf! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen