donderdag 25 oktober 2012

Thrift shop thursday give away !!!

Ja ja, een bek vol Engelse woorden, maar dan héb je ook een titel!
Omdat ik af en toe wel even een kringloop bezoek, zoals velen van jullie met mij,
kom ik wel eens iets tegen waarvan ik denk; hoe leuk zou het zijn als...
Maar waar je dan vervolgens weinig mee doet.
 
Zoals met dit herfstige schortje om appeltaart bakken (inclusief pannelap!),
deze leeuw waarom ik moest lachen vanwege dit en wilde gebruiken voor dat,
het blik dat prachtig kleurt bij alle moois maar ik al bleek te hebben,
en omdat ze er zo mooi bij kleuren: een armbandje van knoopjes en parelkraaltjes
en een oude Kinderpostzegel-kaart met goud-oranje aquariumvissen...
Je raad het al; da's mijn give away van vandaag!
 
 
Reactie = winkans
 
 
...nog één dag te gaan...

5 opmerkingen:

  1. wat heb je toch weer prachtige spullen neergezet, een hoop blije winnaars deze week..je linkie staat inmiddels'lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dat fijn bij elkaar gezocht. Maar omdat ik denk dat ik dit schort niet ga dragen sla ik deze give-away even over. Het leeuwtje en het kaartje zijn natuurlijk wel hartstikke leuk ;-) Ik zal wél een linkje op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor. Ik doe graag mee.
    Even kijken of de link er staat.
    Vast wel.
    Fijne week verder, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh voor deze doe ik ook heel graag mee! Zo'n mooie kleurtjes allemaal, ik waag mijn kansje!

    BeantwoordenVerwijderen