dinsdag 23 oktober 2012

Dinsdag retro give away !!!

Ah... Wat een schatje! Zilverslang zoekt Hiawatha...
Ik kocht haar laatst in een setje met wilde dieren,
die inmiddels getemd in mijn werkkamer staan.
Ik denk dat ik het verder wel zonder haar af kan,
helaas schuilt er geen poppenmoedertje in mij!
 
 
En dan nog een geknoopt armbandje dat ik zelf 15 jaar geleden maakte!
Ik heb er nog een paar over, nadat er ook één voor alle
'poedelprijswinnaressen' werd gestuurd...
Geheel in stijl van Zilverslang & het armbandje
krijg je er ook 2 schattige kralendoosjes bij
(elk genoeg om 1 armbandje van te maken)!
 
 
Dus... Wil je kans maken?
Reageer dan hieronder :-)
 
Succes !!!
 
 

5 opmerkingen:

  1. ik wil wel meedoen hoor. Ben dol op kraaltjes en dat popje krijgt ook nog wel een leuke thuis. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het popje is echt zo schattig! Ik doe ook bij deze graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh to cute dat Indiaans poppetje, maar ben al lang geen poppenmoeder meer en wil mijn kans aan een poppenmoeder geven.
    Knuff! Morgen weer een kans :). Wie weet iets helemaal naar mijn smaak :D of overmorgen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoepie. Onze jongste had afgelopen jaar z'n indianenfeestje, lomt weer helemaal terug :). Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen