woensdag 24 oktober 2012

Héérlijke post!

 
Na een heerlijk zelfgemaakt stukkie taart te hebben uitgesneden voor mezelf...
(die na een dag in de koelkast zo mogelijk nog lekkerder smaakt!)
...waagde ik me aan het uitpakken van deze post:

 
Ehh... Had ik iets besteld? Gewonnen? Was 't al swap tijd?
Niets van dat alles! Het was post van Tante Jannie & Ibbeltje!
Als bedankje voor de SHAS (en 't quiltkleedje dat goed bevalt)...
Lief hé? Moet je eens zien: eindelijk heb ik weer een huisdier!

 
Dus vanaf vandaag woont Bambi bij ons in 't hoge Noorden.
En 't klopt wat Tante Jannie schreef:
Ik heb 'm al in de handen gehad, maar met behulp van veel zelfbeheersing
bleef hij achter in het Xenos filiaal...
En daar is 'ie dan toch :-)
 
Meneertje vriendlief zal wel opkijken al hij hem ontdekt,
want inmiddels hangt Bambi 2.0 érgens in de kamer ;-)
Haha! Dat wordt leuk vanavond!
 
En de kaartjes á la Tante Jannie zijn natuurlijk volgeschreven
met lieve woorden; ééntje voor mij en ééntje voor Beppe,
die de sokken die in de SHAS zaten maakte...
Daar zal ze blij mee zijn Tante Jannie!
 
:-)
 
En allemaal bedankt voor jullie leuke reacties op de foto van gister!
Echt heel fijn; ik heb Doerak al even flink geknuffeld vandaag.
En jullie kregen allemaal een hondenkus...
(lekkerrrrrrr.....)

5 opmerkingen:

  1. Ohhh wat mooi met dat hertje er in,heel nostalgisch!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik wist dat er wat was waarom ik naar de Xenos wilde...och ja het is maar beter van niet...laat ik me nu maar bij engeltjes houden ;).
    Jamjam die taart ziet er heerlijk uit, ik nam vanmorgen nog een zelfgemaakt bonbonnetje :). Knuff en een dikke knuffel terug aan Doerak

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeg, wil je niet zulke lekkermaak-foto's plaatsen. Ik krijg me hier toch een trek.. Wat me doet herinneren dat er nog 1 tompoes in de koelkast ligt *sluiptweg*. Lekkere taartjes zijn dat he? Ochochoch... Wat super lief dat je dit toegestuurd kreeg! Wat een feest!

    Groetjes,

    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat de post goed is aangekomen! Jullie hebben het verdiend! :-) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen