zondag 28 oktober 2012

And the winners are...

Sounds like the oscars, so here we go!
In de categorie "Pink monday give away" ... nummer 1 van 11!
Gefeliciteerd Zaanse Zolder (Syl)
In de categorie "Dinsdag retro give away" ... nummer 4 van 5!
Gefeliciteerd Joke
In de categorie "Woensdag souvenir-robin boekje give away" ... nummer 5 van 8!
Gefeliciteerd madame Volt
In de categorie "Thrift shop thursday give away" ... nummer 3 van 5!
Gefeliciteerd Thea (ivoorwit)
En in de categorie "Vrijdag finale verassings give away" ... nummer 10 van 13!
Gefeliciteerd Nicole (Maaksels en Meer)
Mail je adres naar creadiefje@live.nl !
't kan wel even duren voor je give away arriveert,
geheel in stijl zoals dat ook met echte sterren gaat...

Deze uitreiking werd mede mogelijk gemaakt door random number generator.

12 opmerkingen:

  1. zo 5 hele blije winnaars van een prachtige give away !!!! wat origineel en heel leuk gedaan riri, dat boekje is echt een eye cather, maar ook alle andere sullen vind ik leuk...de verrassing ha ik zeker lezen bij nicole ha ha

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations Winners!
    En weet je wat het fijne bij Snijboon is, we hoeven niet een heel jaar te wachten om kans te maken op een prijs :).
    Dankjewel girl voor deze leuke give away, leuk toch 5 mensen blij gemaakt en ons met de voorpret ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jippie !!!!!!! ikke blij want er komt een roze wolk :-)
    Ik ga je mailen ! Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie de poepie,
    ik ben blij!!!!!!
    Wat het gaat worden is een grote verrassing dus ik wacht in spanning af!
    Dank je wel voor deze leuke, originele give away en mijn mail is onderweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Olé super blij! Kijk er al helemaal naar uit! Dank je voor deze leuke give away!
    Ik ga je direct mailen
    Blije groeten madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh!! Heb ik echt dat schetige indiaantje gewonnen? Hij is zoooo leuk! Helemaal blij, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mijn adres aan je doorgemailt maar krijg steeds een foutmelding, zit je mailbox vol???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ook telkens dat probleem, ik hoop dat het nu gelukt is :-)

      Verwijderen
  8. Haha leuk gedaan! Jij kan zo de presentatie van de Oscars op je nemen hoor ;-)

    Proficiat aan de winnaressen!

    BeantwoordenVerwijderen