vrijdag 5 oktober 2012

Wat een mooie dag...

Vandaag werd mijn opa 95! Jeetje, wat een leeftijd hé?
Ik ben voor hem een door mijn oma gemaakt grannysquares kussentje aan het repareren.
En nu maar hopen dat hij het mooi vind!
De squares vielen uit elkaar (de draad ertussen was her en der versleten),
de voeringstof die oma eronder had verwerkt was gescheurd en door de zon verkleurd
en de onderkant had vlekken die er niet om logen...
Dus ging het kussen mee naar huis en lag het een paar maanden 'aan de kant'.
De blauw geworden kant is trouwens wel aardig aan het slijten, maar...
de andere kant bleken de squares nog hele felle kleuren te hebben en bleek blauw dus zwart…
Nu hebben we hier een logeerpartijtje!!!
De nichtjes van vriendlief zijn hier vanmiddag gekomen.
We hebben gezellig samen boodschappen gedaan,
patatjes gegeten, tv gekeken en geknutseld…
En nu is het bedtijd…
Droom zacht :-)

10 opmerkingen:

  1. 95... wow, dat is nog eens een leeftijd! Leuk hoor om nog een opa te hebben, ik heb die van mij nooit gekend en onze dochter heeft ook geen opa's meer. Dus koester het maar!!
    En ik wilde je nog bedanken voor de lieve post van vandaag: het kaartje, de mooie envelop (echt leuk gedaan!) en natuurlijk het boekje met daarin jouw creatieve bijdrage. Erg mooi, zeker omdat je schreef dat je het nooit eerder had gedaan. Was niet te zien hoor!!
    dankjewel!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je Opa!!! Wat een mooie leeftijd.

    Fijn weekend met je nichtjes! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd, hoop dat opa nog lang bij jullie mag zijn. Ben benieuwd naar de voor en na foto's van het kussen. leuk dat je dat op je hebt genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd opa met je mooie leeftijd van 95 lentes! Ik ben nieuwsgierig naar dat kussen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie leeftijd; gefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar het kussen; én ook hoe je het repareerde; ik heb nl een babydekentje terug gekregen die "los" laat..kan wel tips gebruiken;)
    fijn weekend én geniet van de logeerpartij; klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefelies met opa, wat een prachtige leeftijd, en wat knap dat jij dat kan zeg hij zal er erg blij mee zijn, geniet van de logies
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey girl nog gefeliciteerd met je opa! En ook ik ben heel benieuwd naar de foto's van het kussen.
    Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je opa! Wauw, 95 dat is een mooie leeftijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je opa! Wat een mooie leeftijd zeg....
    Hij zal het vast wel waarderen dat je zo lief bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! 95 is inderdaad een hele leeftijd. Nog gefeliciteerd! Ben trouwens ook wel heel erg benieuwd naar het kussentje...

    BeantwoordenVerwijderen