vrijdag 26 oktober 2012

Finale vrijdag give away !!!

Bijna een primeur vanaf de tab van Moos...
Maar wegens nog wat updates die gedaan moeten worden door broertje
die nog op vakantie is, werd dat 'm niet!
Maakt niet uit... Toch een finaledag vandaag!
Maar de winnares vandaag krijgt natuurlijk niet zómaar iets.
 
 
Dus vraag ik jullie een paar dingen, want de laatste give away is een verassing!
 
1. Wat is je lievelingskleur?
2. Wat is je lievelingsdier?
3. Wat is je favoriete vakantiespot?
4. Wol, stof, kralen of papier?
5. Favoriete winkel(keten)?
 
Misschien kan ik er dan wat mee :-)
Zondag maak ik alle winaressen bekend en morgen...
...ben ik RiPaparazi!
(en de rest van de dag lekker aan het bankhangen)

P.S.: Reageren kan t/m morgen !!!

14 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even opnieuw ik bedacht me over een antwoord
      1. Paars
      2. Giraffe (die met zijn lange nek alles kan zien)
      3. Brussel (manneke pis)
      4. Wol
      5. Hema Action Zara

      Verwijderen
  2. Lol wat een aparte vragen.. nou ja, de vragen op zich niet maar ik zie er vooralsnog geen samenhangend verhaal in. Ben me helemaal suf aan het denken wat je met de antwoorden op die vragen nu toch zou kunnen maken haha. Spannend!

    1. Wat is je lievelingskleur? Turquoise... denk ik... of oranje... of toch blauw... roze dan? Ik vind eigenlijk alle kleuren mooi...
    2. Wat is je lievelingsdier? Katjes en paarden
    3. Wat is je favoriete vakantiespot? Parijs
    4. Wol, stof, kralen of papier? Geen voorkeur :)
    5. Favoriete winkel(keten)? Action en Tiger Stores

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huh?? Nou ik ben wel heel benieuwd :)!
    1. Roze, 2. uilen en vossen, 3. bos, 4. stof, 5. Hema en Pipoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zet het hier alleen voor de leut neer he meis, staat wel gezellig ha ha als opvulsel


    1. Wat is je lievelingskleur? zwart
    2. Wat is je lievelingsdier? kat/poes
    3. Wat is je favoriete vakantiespot? tussen bomen lekker rustig
    4. Wol, stof, kralen of papier? oei geen voorkeur eigenlijk
    5. Favoriete winkel(keten)? action ( vanwege de leuke prijzen hihi)

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey girl viel me opeens in dat er nog één snijboon give away was, nou ja is. Nou je gaat dit wel met een klapper afsluiten hè hihi gekkie. Ik zou al dolblij zijn met je kaartjes. Maar okay daar gaan we
    1: roze natuurlijk ;)
    2: uhm ik ben een hondenliefhebber (heb er wel geen;)).
    3: tsja das een goeie, ik ben niet van één favoriete bestemming, maar ben wel gek op grote steden; Parijs, Londen, Budapest, Praag, je snapt hem wel ;).
    4: papier, ja ik zit echt effe te dubben hoor want ik vind kralen ook heel leuk.
    5: Action dan maar. Kleine winkeltjes en kringloopwinkels zijn veel leuker ;), maar als ik moet kiezen, kies ik voor de Action, moeilijk om met lege handen buiten te komen :).

    Alleh girl je maakt ons natuurlijk wel heel nieuwsgierig.
    Ik wens je in ieder geval alvast een heel fijn weekend en have fun tomorrow! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee met je give-away.
    Dit zijn de antwoorden op je vragen.
    1 Turquoise.
    2 Kat.
    3 De waddeneilanden.
    4 Kralen en stof.
    5 Pippoos, alle stoffenwinkels.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier word je toch supernieuwsgierig van.
    Maar ik doe mee, ik laat me uithoren!
    1. Paars, rose
    2. Paard
    3. Frankrijk
    4. Stof, wol
    5. Action, Pipoos

    Fijn weekend, groetjes Thea.
    En fijn dat je m'n volger bent geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, leuk, komt ie :
    1. zeegroen of turquoise
    2. hert
    3. stacaravan in Frankrijk
    4. alles !
    5. Hema, Action

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe weer lekker mee hoor!
    Mijn antwoorden zijn wel en beetje standaard denk ik:
    1. Groen
    2. Poes
    3. Grieks eiland in de zon met een rustige baai
    4. Wol, stof, kralen èn papier (kijk maar op mijn blog)
    5. Hema natuurlijk!

    Fijne dag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, jee dit zijn vaak de leukste give away's dus ik doe graag mee!

    1. Ijsblauw
    2. Komodovaraan
    3. Citytrip New York
    4. pffft, kan niet kiezen tussen deze 4 hoor
    5. Action

    Spannend, ben benieuwd wat je er mee gaat doen!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh, spannend, ik doe graag mee

    1. Wat is je lievelingskleur?
    Rood
    2. Wat is je lievelingsdier?
    Konijntje
    3. Wat is je favoriete vakantiespot?
    Nederland
    4. Wol, stof, kralen of papier?
    Moeilijke keuze, maar dan toch maar stof
    5. Favoriete winkel(keten)?
    Action

    Heel benieuwd wat je ermee zult aanvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo hier wordt ik nieuwsgierig van... :-)
    1. Wit of fuchia
    2. Vogeltje
    3. De nederlandse kust
    4. Stof
    5. Hema xenos action

    Groetjes landelieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh leuk, ik ben dol op verrassingen!
    Komt 'ie:
    1. roze
    2. hond
    3. London!
    4. papier
    5. V&D

    Doei!!

    BeantwoordenVerwijderen