maandag 3 september 2012

Just another manic monday...

Eerst wil ik jullie allemaal even bedanken voor alle mooie woorden,
succeswensen en andere lieve gedachten! Dat geeft de burger moed.

En ondertussen werd paps inderdaad 60. Picknicken was niet haalbaar
het afgelopen weekend, want oudste zus en vriendlief waren niet in de
buurt... Dus komend weekend een nieuwe poging wagen! En een
fotoalbum van zijn tuin krijgt hij nog wel, ergens rond kerst ofzo...
Wat hij wel kreeg was dit:
 
 
Omdat paps zo onwennig was nadat van de zomer hun konijntje plotseling
ziek werd en ze haar hebben in laten slapen (ik zat in Schotland toen)
hebben ze inmiddels twee nieuwe huisgenootjes:
 
 
Doerak (Jack Russel) vind Dottie & Fudgie maar wat interessant!
Hij geeft ze stiekem kusjes en kan úren gebiologeerd kijken naar ze.
Tsja, en dat is allemaal wel zo gezellig voor mams :-)
 
En dan voor iedereen met monday blues:
draai deze maar even en denk aan je favo-vrije-dag-van-de-week!
 
En verder deze week:
5 september - nieuwe give away
8 september - Moos' maaksels
en wat verder ter tafel komt!

10 opmerkingen:

  1. Nog van harte met paps en wat lief die caviaatjes, ik vind ze zo leuk maar helaas delen de heren hier mijn liefde niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat nog met je vader! Ben nu al nieuwsgierig naar je 'give Away' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan je papa, en wat ziet dat er een wijze vader uit!
    En onze hond zou ook zo reageren denk ik, leuk hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk die cavia's, zijn toch zo'n snoezige beestjes, wij hebben er ook twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cavia's zijn zo gezellig. Zodra ze horen dat je in de buurt bent krijg je een heel fluitconcert. Ik denk dat je ouders er veel plezier van zullen hebben.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!
    Wat gezellig met al die beestjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele dikke proficiat aan je papa!!
    En dank je wel voor je pakketje, ik ben er heel blij mee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach...nog van harte gefeliciteerd hoor met je vader!!
    Wat een schatjes, alle 3...haha.

    Ik hoop dat het aankomend weekend mooi weer wordt!!! Zal voor je duimen.
    Zal je blog in de gaten houden...spannend.
    Ik ga ook weer een GiveAway bedenken...kijk zaterdag maar op m'n blog!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog een dikke proficiat aan je vader! Wat een ontzettend lieve taart met al die hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk..val ik met de neus in de boter! Morgen give away..ben ook erg benieuwd naar je Moos maaksels!!!
    Gefeliciteerd nog met je vader en beterschap en sterkte met je moeder. Ik hoop voor je dat ze voorspoedig en naar wens opknapt..tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen