zaterdag 22 september 2012

Radiostilte...?

Poeh, 't was even stil op m'n blog, hé?
In real-life was dat wel anders!
Ik kreeg aan het begin van de week post (waarover later meer),
hoorde dat ik in ieder geval parttime werk heb 
en heb nog niet eens zitten handwerken op m'n nieuwe plekkie
 
Eigenlijk heb ik vandaag ook een uitje...
Museumbezoek, uit eten en dat soort dingen...
Maar ik ben even klaar!
De afgelopen dagen heb ik mijn moeder zoveel mogelijk proberen te helpen,
omdat het nog steeds niet echt goed met 'r gaat.
's Ochtends veel rugpijn tot eidelijk de pijnstillers hun werk doen.
Lopen is nog steeds lastig, maar de rollator doet zijn werk
(en hee; dat mandje is soms best handig).
 
Donderdag wilde ze graag naar de Ikea.
Dat betekent een ritje van 40 minuten in de auto, dus gingen we op pad.
En ze was fysiek wel redelijk goed, dus wilde niets weten van de korte route...
Halverwege komen we altijd even bij met koffie en een Zweeds menuutje.
En zelfs thuis teruggekomen kon ze het nog redelijk behappen.
Kunnen we wel uit concluderen dat 't íetsje beter gaat?
 
Vrijdag stond er een neefjes-oppas-dag op het programma.
Lees: spelen, knuffelen, op bed brengen, mee boodschapje doen, van school halen
en daarna inpakken en in de auto naar mijn ouders huis (want; logeren!)
Dat is hartstikke leuk, maar ook best een karweitje.
's Avonds had ik nog een etentje en eenmaal weer thuis,
ging het lichtje wel even behoorlijk uit...
Ach, zoals 't middelste neefje gister met danken mooi wist te verwoorden;
"Maar als ik m'n ogen dicht doe, is het donker en zie ik niks..." ;-)
 
 
Nou ja, en vanwege al die drukte was het hier dus even stil, dacht ik!
Maar dat is natuurlijk niet helemaal waar, want ik had nog wel even
wat nieuwe reacties te lezen! Wat leuk! En zelfs nieuwe volgers: welkom!
En nu ga ik me wel even opsluiten op m'n nieuwe plekkie,
want er staan inmiddels wel aardig wat projectjes op m'n to make lijstje...
 
Een fijn weekend allemaal :-)
 
O ja; nog 3 dagen en dan weten we wie de september give away wint!

8 opmerkingen:

  1. Lekker genieten op je nieuwe plekkie!!!
    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je werk hebt gevonden, proficiat! En fijn dat het met je moeder toch ietsje beter gaat. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het weer wat beter gaat met je moeder. Ik hoop dat je lekker kunt prutsen op de nieuwe plek, ik ben benieuwd wat er binnenkort op het blog verschijnt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt meer als een fulltime week ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms gaat het inderdaad even zo, en de tijd gaat ook zo snel. Er is zo weer een week voorbij. Maar je moeder is nu gewoon even belangrijker. Wel leuk dat je met haar naar de ikea gaat. Heerlijk even rondkijken en inderdaad een lekker bakkie doen. Ik denk dat ze daar vast van heeft genoten.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het toch wat beter met je mama gaat, dat tripje naar Ikea zal wel vermoeiend maar heel fijn geweest zijn voor haar. En nu toch naar het nieuwe plekkie met de to-do lijst? We lezen het wel, doe maar op het gemakje :-)

    BeantwoordenVerwijderen