dinsdag 18 september 2012

Werkkamer geluk & award vrij

 
Soms gebeurt er op een dag niet zoveel, niks bijzonders...
En zo, een dag later, ineens van alles!
Deels heb je dat in de hand, maar verder gebeurt het gewoon (of niet)...
Broertje is aan het verhuizen en dus komen er meubeltjes 'vrij'.
Mijn eigen Ikea Melltorp tafel & stoel (die niet meer te krijgen is)!
Dus? Heb ik mijn 'werkhok' gisteravond aangepakt:
 
Eindelijk ruimte & licht!!! Tekening van neefje en de bakken 'uit zicht' (als je zit tenminste).

Logeer-/daybed in de andere hoek gezet...
 
Ik hou niet van rood, maar ja, deze muur is géén prioriteit...

Brother naaimachine, lamp moet nog opgehangen, inpakmateriaal & bak vol tape!

Gezellige tafeltjes van oma (lees; mogen niet weg)...

Op de kast kringloopdingen en andere spulletjes waar ik blij van wordt!
Tekeningen van vriendlief's nichtjes en een hartje. 

Drie keer raden waar ik vanmorgen eerst even een uurtje heb zitten genieten!
Wat fijn zo, ruimte en geen chaos beneden...
En voor-de-leuk heb ik vriendliefs 'hok' ook maar gelijk gefatsoeneerd :-)
 
Dan nog even over de Liebster Award...
Natuurlijk begrijp ik iedereen dat dit een tijdrovend klusje is,
en misschien ben je ook wel een beetje klaar met awards...
Ik heb nu 2 gehad, dus ben wel genoeg verwend!
Dit blog wordt daarom vanaf vandaag Award free... 
En daarbij maakte ik deze banner (die je natuurlijk mag gebruiken):
 
 
Dankjulliewel!
 
En later meer 'good news'...
Eerst heb ik nog heel wat andere dingen te doen :-)
 
Zoals koffie drinken,
studiewerk,
wandelen,
boodschappen doen,
Secret Autumn Swappen,
opa's kussen maken,
boekhouden,
blogs lezen,
was ophangen...
 
Ach, je weet wel!
 

13 opmerkingen:

  1. Haha, dat heb je leuk gezegd 'genoeg verwend'.

    Het is een eer om hem te krijgen maar als je hem naar 11 andere mensen moet sturen is dat best veel...
    Gaaf, je werkkamer.
    Die afbeelding uit een oud kinderboek(?) vind ik superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne werkplek heb je, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke werk/ inspiratieplek hoor!
    Dat van dat award free, daar zat ik ook over te denken...
    Wie weet gebruik ik inderdaad jouw button, of maak er zelf 1; in ieder geval goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha dan ben je zeker verwend en je hebt een mooi blog vrij creatie gemaakt, ik heb er vorige week zelf ene gemaakt anders had ik de jouwe meegenomen .
    wat een rijkdom zo'n werkplek, wij hebben 3 slaapkamers die bezet zijn, ik puil de lade kasten hier beneden uit plus wat extra's, maar dit is zoveel leuker en mooier
    lieve groet jenneke
    enne die tafeltjes zekers nooit wegdoen dat is nostalgie

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou zeg ik zit net bij susan op haar blog, vragen te beantwoorden, maar toe had ik de rest nog niet gelezen, pas daarna.......vraag 10 en 11 ik denk zowat dat we familie zijn whaaaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat werk'hok' mag er zijn! En dan vooral die kast met al die groene dozen/laden in, I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de eer dat je mijn blog selecteerde voor je award!! Ik heb deze award al verschillende keren gekregen (Ik ga 'm deze keer ook niet doorgeven, sorry..),ik vind het ook elke keer lief dat er aan me gedacht wordt, maar zoals jouw berichtje ook al zegt: de bezoekjes en de reacties zijn de beste awards die je kunt krijgen.
    groetjes!! Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow jij bent lekker bezig geweest! Ziet er top uit! Een mooie inspirerende werkplek heb je zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijne binnenkijker! Ben jaloers op jouw ruimte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O een gezellige werkplek hoor! Genoeg inspiratie als ik zo naar de foto's kijk!
    Ik heb je onderzetters weer eens gemaakt, maar dan in PIP kleuren..http://prutselz.blogspot.nl/2012/09/stapelen-in-pip-style.html
    weet je gelijk waar ik te vinden ben;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Riri,

    Haha sorry, ik heb een foutje gemaakt.
    Het was iemand anders die mij wees op die mobiele weergave, niet jij.
    Dus voel je vooral niet aangesproken ;) ik heb het maar weggehaald.

    Bevalt je nieuwe werkplek zo?

    BeantwoordenVerwijderen