woensdag 26 september 2012

En de winnaar is... deel 1



Ja, 't is de 26e, de day after, de dag van de uitslag...
Naar wie gaat de september give away?
Ik hou het -lekker pûh- nog even spannend!
Samen hebben we 5 dames geselecteerd.
Vanavond om 19:00 maak ik die bekend op mijn blog...
En de eerste die van hen reageert, díe wint!
De andere 4 krijgen dan een troostprijs...
Wél zo leuk; maak je 5 i.p.v. 1 iemand blij, toch?
Voor iedereen die niets wint volgt rond 5 oktober een nieuwe give away!
O ja; als je op een give away reageert is het natuurlijk
wel leuk dat je ook volger wordt! :-)
Soms gaat dat in het systeem verkeerd, weet ik uit ervaring...
Dus "gewoon ff checken" !!!
Zo, en nu op van de zenuwen, halsreikend uitkijken naar 19:00...!

Tot vanavond :-)

9 opmerkingen:

  1. mag de wekker wel stellen :-), wel leuk hoe je dit doet maakt het nog spannender
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O spannend..jammer ik ben vanavond weg;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou idd, spannend hoor. 19.00 uur is spits uur hier met de twee kinders.... bah ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh...je maakt het zo wel heel spannend!!! Gelukkig ben ik om 19.00 nog net thuis...hihi.

    Fijne dag, Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd alvast aan de krijger van dit mooie pakket (ben er ook niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeijoeijoei! dat wordt spannend!!!!!!!!!!!

    Ik zal er zijn!!

    Tot dan!

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zumba begint pas om kwart voor acht, dus ik heb nog even de tijd. Ben heel benieuwd.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen