donderdag 6 september 2012

Tipje van de sluier...

Haha! Nee, nu niet denken; die gaat trouwen, want da's niet zo...
Wel hebben we morgen een bruiloft van vrienden.
Ze trouwen op hun eigen geliefde boerderij,
of 'pleats' [zeg: plíts] zoals ze hier in Friesland zeggen...
Ik ben erg benieuwd hoe het wordt, maar het weer zit ze wel mee!
 
Nee, de tip waar ik op wilde wijzen is deze pagina,
waarop allerlei mogelijkheden rond stempels maken op staan.
Zelf heb ik laatst een pakketje met rubbervormpjes gevonden in een oude knutseldoos.
En daarmee kun je dus ook gemakkelijk stempels maken.
Ik hou wel van een beetje grafisch! Dat ga ik dus eens uitproberen.
Maar ook met een potlood(gum) kom je een heel eind, kijk maar:
 
 
Zo, en nu ga ik m'n tas weer pakken voor een nachtje bij m'n ouders slapen, verder mantelzorgen... En natuurlijk lekker knuffelen met Doerak (de hond) en Fudgie & Dottie (de cavia-dametjes).
 
O ja: mijn give away heb ik inmiddels vastgelegd! Zie bericht van gisteren (hieronder).

9 opmerkingen:

  1. wat een gaaf idee, kom er maar op !!!
    veel plezier op de bruiloft
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. knoest die ik ben....dat is van mijn give away die had ik bij een ander net neergezet hihi, jij doet al mee xxx

      Verwijderen
  2. Wat een leuk idee, ziet er heel blij uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Heb je giveaway op m'n blog gezet hoor!!!
    Fijne avond gewenst bij je ouders...lekker knuffelen

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee met die potloodgummetjes, bedankt voor het delen! Succes met mantelzorgen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey girl heel veel fun op de bruiloft en mantelzorg ze!
    Ennuh ben benieuwd naar jouw stempels. Dit is leuk hè kwam het idd ook al eens tegen met zo'n potloodgummetje.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een tof effect met die potloodgummen! Laat ik nu heel veel tekenen en altijd massa's potloden in huis hebben... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is leuk zeg.... ga ik ook doen. fijn weekeind.

    BeantwoordenVerwijderen