dinsdag 25 september 2012

Post &zo

Zo, even een vrolijker berichtje, hoor!
Bedankt voor jullie reacties allemaal; doet me enorm goed.
En ja; 't komt zoals het komt, dus laat maar komen ;-)
 
In een blad bij m'n moeder thuis (ik weet écht niet meer welke)
stond reclame voor 'Grootmoeders Knoopendoos' (ja, met dubbel oo).
Of ik dat even voor d'r wilde opzoeken...
Gevaarlijk is dat natuurlijk!
 
 
Eigenlijk begon het met die schaatsertjes op die zilverkleurige knopen...
En tsja, bloemetjes? Beestjes? Dus die werden meebesteld!
En toen kwam ik er achter dat ze poezie-plaatsjes hadden...
Ach ja, zo heb ik weer wat voorraad! ;-)
 
 
Uiltjes, bloempjes & 'n foto die ik maar niet 'normaal' kan downloaden; dan maar overdwars!
 
Ook won ik in de give away week van Ingthings...
Een prachtige set postpapier, in het thema 'bos', gemaakt door Ria.
 
foto: Ria
 
Ik schreef in mijn reactie:
"Ik ga voor Ria's postpapier met bosthema. Mijn zus woont op de Veluwe,
tussen de bossen, dus als ik deze give away win dan schrijf ik haar een brief!"
Dus dat ga ik doen, maar nog niet deze week, want tussen 19 augustus en 8 oktober
zien wij elkaar zo'n 10 keer, dus wacht ik even op een rustigere periode
(voor het verassingseffect zeg maar)...
 
En tussendoor wilde ik nog even een scherp klein gutsje, dus op naar Readkapke's webshop!
En behalve dat gutsje kwam ik natúúrlijk dit tegen:
 
Vintage Memoryspel
foto: Readkapke
En dit is dé set waar wij vroeger ook mee speelden, dus... Juist!
 
Maar goed, voldoende verwennerij voorlopig!
Vandaag kun je voor de laatste dag meedoen aan mijn september give away,
zodat ik weer iemand anders kan blij maken met post :-)

9 opmerkingen:

  1. Wat een gevaarlijke winkel zeg, oh my.... ik zie belletjes in de vorm van aardbeitjes, kuikentjes en nog veeeeeeeel meer leuks... ik snap ook dat jij er hebberig van werd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vrees dat ik niet eens moet gaan kijken.... bah wat een leuks allemaal weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehhh, allemaal moois weer.
    Wat een schattige prulletjes.
    Weer een verleiding erbij voor ons. ;)
    Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat heb je jezelf zalig verwend! Ennuh een Give Away winnen is altijd goed hè en ja als je je zus de komende tijd zo vaak ziet zou ik ook nog even wachten hihi.
    Ik ga snel even teruglezen. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, jaloers ben ik, prachtig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke dingen allemaal en lekker een gewonnen give away
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk spul!!!
    Geniet er maar lekker van...

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke spulletjes! En proficiat met het winnen van de give away!

    BeantwoordenVerwijderen