donderdag 13 september 2012

Souvenirs

 
In Schotland ging ik op jacht naar leuke kleinigheidjes...
Vooraf hadden vriendlief en ik (maar vooral hij) afgesproken dat we niet
meer aan souvenirs-voor-iedereen zouden doen. Zóuden.
Want tsja, in de supermarkten en kleine VVV achtige winkeltjes kom je wel eens
iets tegen waarvan je denkt; "Ah, da's leuk voor m'n zus"...  
Ja, en dan kom je toch met een tasje vol met kleine hebbedingen.
Na onze uitdeelronde hielden we nog wel wat over,
wat ik ook deels voor mezelf gekocht had natuurlijk ;-)
 
* een échte Ragamuffin muts! *
* vloeipapiertjes; kosten daar bijna niks en overal verkrijgbaar *
* een klein notitieboekje met konijntje erop *
* groene thee & fudge blokjes om mee te bakken *
* visjes knopen & twee handwerkbedels *
 
En nu ben ik in afwachting van wat bestellinkjes en andere post...
 
Spannend !!!

12 opmerkingen:

  1. leuk leuk!! die muts is gaaaaaf!!

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon die leuke winkeltjes daar ook niet voorbijlopen. Zooooo verleidelijk. Maar ik heb me ook keurig ingehouden want thuis weet ik vaak eigenlijk niet waar ik het neer moet zetten. Maar ja, helemaal met lege handen ben ik natuurlijk ook niet thuis gekomen. Jouw spulletjes zijn ook errug leuk.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schotland, heerlijk.
    En ik ben niet zo van de mutsen, maar deze is wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke buit en allemaal in stijl bij elkaar. En niet zo van die standaard souvenirs maar ècht leuke hebbedingetjes. Die muts ook inderdaad mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen. Tja bij vakantie horen ook souvenirtjes van dat land, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die bedeltjes zijn lief! Leuk zeg.
    Ben dol op souvenirs!!! Lekker zelf houden!!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die handwerkbedeltjes zijn echt zo schattig! Goed geslaagd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snap dat wel, dat je dat toch meenam! En Schotland, wat leuk! Staat ook op mijn lijstje op OOIT nog eens heen te gaan, lijkt me schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, daarom was ik hier hihi, wat bedoel je met de kleinste guts, heb je wel een V-guts? Of alleen maar U (ronden?). De U zijn er in meerdere maten, de V is er maar één van, bij Abig in ieder geval, maar op zich is die prima. Hier vind je trouwens ook goede tips: http://elisanna.blogspot.nl/p/stempels-maken.html
    Maar ze zijn vast beter gelukt dan dat jij denkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Riri,

    Je krijgt van mij de Liebster Award!!!
    Gefeliciteerd!

    X Dinaz ♥

    http://dinazdesign.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie muts!! en andere kleine dingetjes!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen