woensdag 25 juli 2012

Uitslag 2e give away !!

Zo, en jullie maar wachten natuurlijk vandaag...
Op de uitslag van de give away!
En 't kwam maar niet en kwam maar niet...

Tsja, dat heb je als je een give away uitgerekend laat zijn vlak voor vertrek!
Ik heb de hele dag spullen bij elkaar gezocht, last-minute inkopen gedaan,
dingen opgehaald bij mijn ouders en broertjelief, schoon gemaakt...
En toen ik nét even zat om de give away te verdelen om 5 uur,
waren daar mijn schoonouders om een goeie reis te wensen!
Met andere woorden; het kwam er niet van!

Maar nu vriendjelief vast op bed ligt en ik nog aan het 'nablussen' ben met een
Corona-tje en onder het genot van een stukje droege worst ben ik dan zover!

Alle namen op een briefje en dan een stift erop laten vallen...
Hmm... Rondje trekken om het Corona flesje, 31 streepjes zetten...
Goh, het lijkt wel een zonnetje! :-) Of is het de alcohol?
Namen ernaast en dan de stift laten vallen van anderhalve meter hoog!

Tadaa!!! Hier istie dan!!! De uitslag is:


Huh? 2 winnaressen? Ja! Ik had besloten dat het leuk & praktisch was
(want in één envelop werd het te dik) om de give away te splitsen.
Het notitieboek met pen gaat op reis in de eerste envelop naar Bloemenfee!
Zij kan het goed gebruiken las ik ook nog...
Ik hoop dat zij er veel plezier aan beleeft!
En de rest gaat op reis in de andere envelop, naar Mamanon!
Beide dames gefeliciteerd en sturen jullie me je adres?

En ook de rest niet getreurd, want als ik terug ben van vakantie...
dan zet ik mijn nieuwe give away online!
2 down, 4 to go...!

Ik zal proberen af en toe eens een foto / blog te plaatsen, maar ik kan
niets beloven omdat we van de 'primitieve kampeervakantie' zijn dit jaar...
En for dat ik to Scotland go, wil ik nog even zeggen:
Iedereen bedankt voor alle fijne berichtjes en allemaal een prachtige zomer gewenst!

8 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd aan de twee winnaressen! Jij bedankt voor je Give Away ennuh een hele fijne vakantie gewenst!
    Ik ga vandaag ook een Give Away plaatsen, want over drie weekjes ben ik jarig en leek me wel leuk om dan te tracteren :). Loopt tot en met 15 augustus, dusss kun je nog net meedoen ;), eerst maar eens de blogpost in elkaar frutselen hihi. Zoefff
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefelies voor de 2 winnaressen, was enorm leuk en ook altijd weer spannend om mee te doen. je hebt het leuk gedaan,
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor je wegger en winnaars gefeliciteerd en natuurlijk een hele fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor het organiseren...feli aan de twee winnaressen (bofkonten:-)) Alvast een héle fijne vakantie gewenst, misschien vind je nog wel leuke "schotseruithebbedingen", maar vooral goede reis en genieten!!
    Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een prachtige zomer toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dames gefeliciteerd!!!

    Riri een hele vakantie gewenst!!! Geniet er maar lekker van.
    Tot je volgende blog!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen