donderdag 12 juli 2012

Tuinupdate!!!

Ik had het al beloofd, maar zo ziet de tuin er momenteel dus uit:

Vakwerk van papa, niet dan? :-)
Bloed, zweet en tranen...
Én bakken koffie, thee, broodjes, kibbeling, koek, limonade, ijsjes, enzovoort!

Met het hokje ligt 't even stil; die wordt dezelfde kleur als dat van de buren
(foto midden-rechts zie je 'm aan de rechterkant; een grijs-blauwe kleur dus).
En er moet nog een deur in en gootjes opgehangen...
Dan nog even de schutting opknappen en een stuk betongaas plaatsen.
Maar dat komt na de vakantie wel...
Net als de plantvakken waar nog planten in/bij moeten.
Maar als het een beetje meezit hebben we dit weekend gras!

Sommigen van jullie vinden het vast zonde, maar de hemerocallis / daglelie
die rood bloeit gaat er straks uit. Ik heb op de volkstuin bij papa nog zóveel
mooie wit-paars-roze-blauw bloeiende planten, en daar wil ik géén rood bij.
Tsja, je moet keuzes maken hé!

Tot de volgende tuin-update!!!

8 opmerkingen:

  1. het ziet er geweldig leuk uit, na al die lekkernijen moet dat gewoonweg wel lukken :-)
    en step by step zeg ik altijd dan breekt het lijntje niet
    lieve groet Jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tuin zeg!! Leuk dat je volger ben geworden van mijn blog, hartstikke leuk! Leuk dat je ook meedoet aan de candy die ik weg geef!!
    Ga lekker genieten in Scotland, en mocht je de candy gewonnen hebben dan weet ik jouw wel te vinden hoor! Komt vast helemaal goed!
    Lieve groetjes van een nieuwe volger, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is prachtig geworden. Knap hoor van je paps. Hij heeft het keurig gedaan.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me voorstellen dat dit bloed, zweet en tranen kostte, maar het resultaat mag er zijn!! Hoera voor paps!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow netjes,nu ben je zelf zeker aan de beurt met de finishing touch?Makkelijk zo'n vader,geniet er maar lekker van!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo...dat ziet er mooi uit!!! Lekker van genieten! Je vader kan er wel wat van...complimenten hoor.

    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geslaagd! En mja, die keuzes, soms niet makkelijk hé, maar ik ben zeker dat het de max wordt/is die tuin van jou!

    BeantwoordenVerwijderen