maandag 9 juli 2012

Kringloopgeluk: stempels...

Stempels zijn 'in'. Liefst zelfgemaakt. Ik ben nog aan het oefenen,
maar vind ze nog niet goed genoeg om hier te laten zien.
Ik vond stempels altijd al leuker dan stickers.
Sterker nog; als kind had ik een hékel aan stickers!
Kon er niet naar kijken en dan eten naar binnen krijgen; ging niet.
Misschien dat ze m'n bijnaam daar vandaan hebben gehaald!


Maar laatst was ik in een kringloopwinkel en vond o.a. deze letterstempels.
Alleen de '7' ontbreekt. Zoiets zocht ik al een tijdje, want nu kan ik ook
op kaartjes stempelen. Wordt nog wel even uitzoeken hoe dat het
gemakkelijkst kan, want er zit geen handvat ofzo aan...
Ook zaten er stempels in van zeedieren, wilde beesten, insecten:


En wat Disney stempels, een stempelkussentje en wat losse dingetjes.
Wat dat moest kosten? 75 cent! Naja, dán laat ik het niet liggen!


Dus mee naar huis en lekker knutselen. Overigens gaan de 'wilde dieren'
naar m'n oudste neefje volgende week. Voor de jongste heb ik wat anders.
Daarover deze week meer! :-) Nu nog iets voor de middelste bedenken.
Maar die is fan van de boerderij, dus dat zal niet al te moeilijk worden, toch? 

7 opmerkingen:

  1. Oh, leuke vondst. En dat voor 75 cent. Geen geld toch. Lang leve de kringloop.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das niet duur!!! :o) Goeie koop zeg. Ze zien er leuk uit...vooral die vlinder!!! Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang leve de kringloop! Moet er nodig eens heen... zulke vondsten zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moooi! Misschien een tip (heb er een berichtje over op mijn blog..): ik kocht bij de Kringloop allemaal blokjes; hier plak ik mijn stempels op! Staat nog leuk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n doos vol stempels voor dat bedrag!! Ik ben ook dol op stempels, maar ook stickers :-) haha. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heeerlijk zulke vondsten! Waar de kringloop tog wel niet goed voor is! :-D
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen