dinsdag 10 juli 2012

Post!

Zoals beloofd, zou ik laten zien wat er de afgelopen weken
allemaal bij ons door de brievenbus kwam...
Zowieso al de gewonnen give away van Dinaz,
maar ik bestelde ook wat andere leuke spulletjes...
't Zat allemaal ook zo mooi ingepakt!
Echt heel fijn om dan zulke grote enveloppen met inhoud open te maken...
Van haar kocht ik de ketting (flesje nagellak gratis bij de Etos :-) ).
Ik gaf deze aan mijn moeder. Er staat op 'made with love',
en dat hebben zij en paps natuurlijk gedaan toen ze mij maakte...
Ze heeft hem elke dag om en vind 'm prachtig!
En herkennen jullie deze schets ook?
Een roodborstje, of in het Engels 'red robin'.
Laat mijn neefje nou zo heten! Dus ik kocht het van haar,
de opbrengst ging naar haar actie "Maak het voor Maud".
En verder had ik écht meer masking tape nodig dan alleen die van de Hema...
Dus kocht ik dit via deze en deze site!
En natuurlijk ook nog wat andere leuke, kleine hebbedingen!

Tot slot een prachtig bijpassende spreuk:

Met geld koop je wel geen geluk, maar toch iets dat er prachtig op lijkt!

5 opmerkingen:

  1. Ja soms moet dat gewoon hoor. Even jezelf verwennen, lekker toch! Leuk, dat verhaaltje bij de ketting hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke post, vrolijke hebbedingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh was jij het die de tekening van Lotje gekocht heeft? Vond ik een leuk initiatief! Toffe spulletjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat was ik... Vond het zo leuk om aan m'n neefje te geven!

      Verwijderen