dinsdag 17 juli 2012

Cadeautjes !!!

De afgelopen dagen was het een cadeaufestijn!
Het begon allemaal met mijn verjaardagscadeau, dat ik braaf had laten staan tot de zomer...
Al bijna 8 weken gewacht met het uit de doos halen; een prestatie op zich :-)
Later nog eens een actiefoto, maar daar had ik nu even geen geduld voor!
Ik nam wat stof, draad, knopen, sier- en meetlint, een schaar, spelden, tornmesje,
strijk applicatie, strijkbout, naaimachine en een stuk patroonpapier en gin aan de slag.
Zusjelief is n.l. -as we speak- in New York! En kreeg vlak daarvoor een I pad, dus:
maakte ik van dit..................................................................dit!

En ja; ze was er blij mee! Heb haar ook nog een Snoopy figuurtje (uit de kringloop)
meegegeven, omdat ze alleen op reis is; dan staat er tenminste ook iemand
op de foto, hé! Vond ze blijkbaar een goed idee:

Ja Snoopy, met dat vliegtuig gaan we zo naar Lissabon. #tochnietalleenopreis
Haha! Indiana Snoopy!

En dan neefjelief (de jongste; 1,5 jaar)...
Eerder vertelde ik al dat ik deze tekening had gekocht van Lotte (van 'Maak het voor Maud').
3 x raden hoe mijn neefje dan heet!


Hij heeft in hun nieuwe huis een blauwe kamer gekregen, maar ondanks
het leuke ruitjes behang kon deze nog wel wat aankleding gebruiken.
Dus nam ik wol, draaide ik die eindeloos om kartonnetjes en knipte wat...
Toen figuurtjes uit vilt geknipt en genaaid, kraaltjes en belletjes gezocht...


Toen nog een tak, naald en waxkoord erbij en tadaa!!!


En blij dat 'ie was; vissies! Grote broer (bijna 6) zei verwonderd;
"Wow, wie heeft díe gemaakt? ... Kun je die ook van de jungle maken?"
Dus ja, ik heb nog wel wat te doen deze zomer
Gelukkig is grote broer pas eind september jarig!

Nou, en dan hadden we nog het feestje bij zwager en schoonzus.
Ik heb de pompoms even laten hangen thuis, want ik was
niet zeker van de interieurkleuren. In plaats daarvan haalde
ik bij de HEMA wat mooie kaarsjes-in-pot, want;
die kunnen ook buiten / altijd *

*doorhalen wat niet van toepassing is

En daarna zouden we in de tent slapen, maar; luchtbed lek!
Tsja, was ik wel even blij met warm bedje ook,
want dat feestje duurde tot half 2 en toen was het hier
nog maar 10 graden buiten! Brr...

Sluit ik dit eindeloos lange bericht nog even af met het laatste cadeautje,
want toen ik gister thuis kwam en mijn blogreacties even las,
zag ik: "Mag ik je adres? Zie blog!"

??????????????

Nieuwsgierig? Ja, dat dacht ik al!
De oplettende blogger klikt even door naar m'n give away pagina!

Fijne dag allemaal en als je het niet krijgt,
maak dan een cadeautje voor jezelf óf voor een ander;
van geven wordt je namelijk ook heel blij :-)

13 opmerkingen:

  1. Zal wel zijn dat je neefje gelukkig was met de muurdecoratie :-), hij is echt mooi geworden!

    Veel plezier met je nieuwe naaimachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ha..... ikke weet het al gefelies met je prachtig gewonnen give away..... ga het nu ook niet verraden :-)......toevalliger ook volger daar :-) sa ....

    wat een prachtige mobile heb je gemaakt, en nog ene om te gaan doen toe maar.....ware @rt !!! die hoes met olifant ook erg lovely!!
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, jij bent lekker druk bezig geweest. Mooi geworden hoor, en dan bedoel ik alles. En ja als ik kleine broer zon'n mooie mobile zag krijgen dan ging ik ook even vragen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb m'n best gedaan... :-) En nu verdiepen in het jungle thema; iets met vlinders, vogels, insecten, amfibieën... Zoiets! En dan voor kerst een voor mezelf misschien, met wit en zilver, maar dat duurt nog wel even!

      Verwijderen
  4. Helemaal met je eens!(laatste regel)
    Maar wat dapper van je dat je zo'n machtig mooi kado 8 weken in de verpakking kan laten staan! Hoe doe je dat?!!
    Leuke creaties gemaakt. Ik kan het me goed inbeelden dat je daar een klein jochie (en broer) blij mee hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, mijn uithoudingsvermogen is behoorlijk op de proef gesteld! Maar ik had afgesproken met vriendlief dat ik 'm pas mocht openmaken in de vakantie, en 8 weken geleden was de naaimachine 'in de aanbieding' :-) Tsja, maar dan heb je ook wat! Haha...

      Verwijderen
  5. jij mag op vakantie naar Schotland! super!!! wees maar zeker dat je daar mooie luchten kan fotograferen, en die vogeltjes,die zijn daar tam genoeg
    veel pret en geniet ervan daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke cadeautjes allemaal! Die naaimachine is helemaal tof, ben benieuwd wat je allemaal gaat maken! Liefs Carolien
    PS Ik trakteer mezelf morgen op een bezoekje aan de kapper, ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja, de kapper... Hihi! Die heb ik al sinds eind maart niet gezien :-( Geen tijd voor / zin aan gehad. Na de vakantie maar even. Geniet ervan hé! Groetjes Riri

      Verwijderen
  7. Die foto's in Schotland met je gewonnen give-away worden vol ongeduld verwacht hoor (en hopelijk geen lekke matras daar ;-)) Superchique visjes dat je gemaakt hebt met vilt, wow! En amaai, wat een uithoudingsvermorgen, zo efkes je nieuwe stikmachien 8 WEKEN in een doos laten staan??? Ik zou het in elk geval niet kunnen :-) Proficiat! En een mooi cadeau voor je zus (en superleuke foto met Snoopy :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi! Dankjewel voor je leuke reactie! Snoopy is mee op reis door de Noord Oostelijke Verenigde Staten... Híj gaat straks de Niagara watervallen, New York, Boston, Cape Cod, the White Mountains... Ja, ik ben ook jaloers! :-)

      Verwijderen
  8. Hoi,
    Leuk dat je mee doet aan mijn give away.
    Gezellig blog heb je, ik ga zo nog even verder neuzen, oja, hoe doe je dat.een kado zo lang laten staan?????
    Groetjes en fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw u vismobiel is de max, zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen