vrijdag 20 juli 2012

Fotopech & onderzetters !!!

Ik ben bezig m'n spullen voor de vakantie naar Schotland bijeen te zoeken.
De tent heeft een kleine reparatie nodig gehad en verder haalde ik wat reserve scheerlijn
en elastieken. Ook was het oude grondzeil niet te vinden, dus een goeie stevige gehaald.
Gister maakte ik dit plaatje, maar ik zag allemaal vlekken!
Nú zie ik ze niet direct, maar op groot beeld dus wel, en daarom kijken we de
(foto)apparatuur nog even na, vóór we gaan, best slim... 
Nog even een reserve batterij en een grijsfilter bestellen en we kunnen!
En terwijl ik bezig was, hoorde ik de brienvenbus klepperen...
Wat bracht de postbode? Nou dit...

Haha! Leuk hoor, ingepakte pakje gefotografeerd, foto uploaden...
Zie je DIT! Juist, je ziet zeer weinig... Daarom nu de 'herkansing':


JOEPPIE !!! Mijn bij Hanneke van Sa Leaf gewonnen give away is er !!!
En deze onderzetters gaan dus mee naar Schotland volgende week.
En ze had het zo leuk ingepakt, met vlaggetjes, een kaartje én...
...inderdaad! Een tasje voor de onderzetters!
Ik ben er zó blij mee, en zelfs vriendlief vind ze gaaf.
En de slingers? Die hangen nu boven deze tafel aan de lamp!
Gezellig hé? Dankjewel Hanneke, voor je prachtige lieve cadeautje...
Je zult ze zéker terug zien op de foto's! :-)

###############

Maar nu moet ik nog even aan de bak voor ons "tuinproject":
We gaan ergens buxussen ophalen voor de voortuin.
Lag niet in de planning, maar was een buitenkansje!
En broertjelief de hovenier komt morgen met een kar vol graszoden.
Wauw, dan alleen nog het tuinhuisje opruimen, verven en gootjes ophangen!
Het einde komt in zicht.........!

8 opmerkingen:

  1. Ik ben blij met je herkansing.. Wat een mooie foto's! Heel veel plezier ermee én een hele fijne (ik hoop ook droge) vakantie! Ik kijk uit naar je vakantiefoto's;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een leuke give away heb je gewonnen. Een lekker vrolijk geheeltje. Spannend, nu je reis zo dichtbij komt. Voor ons nog drie weekjes wachten, maar dat vliegt ook voorbij.
    De vrijmarkt waar mijn oudste gaat staan is hier gewoon in het dorp. Om de twee jaar is hier dorpsfeest en in het jaar dat het niet is organiseren ze kleintje dorpsfeest. En daar hoort voor de kids een vrijmarkt(je) bij.
    Ga je ook foto's plaatsen tijdens je vakantie? Kan ik wellicht vast in de stemming komen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke spullen gekregen!! Succes met je fotocamera! groetjes Judith♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat is een mooie Give Away die je gewonnen hebt. Wow ook nog mee naar Schotland, wat leuk! Heel veel plezier op je vakantie en veel tuinplezier!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heyyy dat is nog eens echt feest!LEUK,ik heb ze zelf ook gemaakt een poos terug en ook al kado gedaan die gave onderzetters...Nou dat wordt voor jou pas echt feest in Schotland onder de slingers aan het genot van een heerlijk wijntje/drankje met daarbij een pracht onderzetter en een vrolijk opbergtasje...kan niet meer stuk!Ook IK kijk uit naar je foto's!;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    Benieuwd of je daar ook ergens iets van Yarnbombing/wildbreien/haken tegenkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige give away, ik zag net al bij hanneke dat ze er een prachtige tas bij heeft gehatat, helemaal te wow, geniet er maar lekker van. morgen eerst maar weer aan de slag in de tuin nog, veel plezier ook daarmee
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk zeg!! Ook veel succes met je plannen!
    fijne zondag!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen