donderdag 5 juli 2012

2e . G I V E . A W A Y !!!



Vandaag is het de 5e, over 20 dagen geef ik dit weg:

 


Een zomerse give away, zoals beloofd!

 
Wat zit er allemaal in:
* Gepimpt notitieboek met opbergvakje mét leuke kaartjes / plakkers om te versieren 
   & een lekker schrijvende roze pen
* Gezichtsmaskertje, nagellakje, oorbelletjes, armbandje
* Naai-setje met 3 linten, rinkelbelletjes, strijkapplicatie vogeltje, knoopjes enzo 
* Pompomslingertje, fluitje, varkentje (ja, écht!), sleutelhanger uiltje, figuur paperclips
* Papierpakketje met; parelmoer vel + enveloppe, 3 kleurtjes rubber, stapel behangstaaltjes
   in de kleuren oranje-roze, 4 glanzende vouwblaadjes & 4 vrolijke scrapvelletjes
* Geplastificeerde gedroogde fluitekruidjes & zaadjes van vingerhoedskruid
* Flow ansichtkaarten & een Flow schriftje, post it boekje met een cavia erop
Wat moet je doen als je dit graag wilt winnen:
* Je laat een leuke reactie achter (waarom wil jij winnen?)
* Je wordt volger (als je dat niet al was) van mijn blog
   (reacties buiten deze give away maken me natuurlijk ook altijd blij!)
* Je mág reclame maken op je site!


Omdat de 25e erg dicht op de vakantie komt te zitten,
wil ik jullie graag tot 24 juli - 24:00 de kans geven om te reageren
op deze give away; de 25e maak ik e.e.a. bekend...
Als je dan op vakantie bent, kán het daarna even duren voor je bericht krijgt!

 
De volgende give away is 25 augustus... (online op 15 augustus!)

31 opmerkingen:

  1. O wow !!Dat is wel een heel fijn, vrolijk vakantie pakket. Waarom ik dit gafe pakket winnen wil..pfffffffffff WAAROM NIET?!! Ok.. ik zal wat meer uileg proberen te geven..ik geloof echt dat ik en mijn 2 meiden ons helemaal kunnen uitleven met je pakket, ook uuuuuuuuuuuuuren plezier en genot beleven aan de gewelige inhoud.Volger ben ik al! Reclame maken ga ik ook doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja, die cavia doet het hem natuurlijk. Enne mijn meiden zien ook nog wel wat mogelijkheden voor dit super leuke pakket wat je weg geeft.
    Dan hebben ze , mocht het regenen in schotland, toch wat leuks om mee te knutselen.
    Veel succes met je give away.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh dit zijn de leukste give-aways, uren kijken naar al die spulletjes bij elkaar. Maar ik heb laatst al iets bij je gewonnen, dus ik sla 'm helaas toch over.... ohhh....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo wat gaaaaf! Jij hebt een he-le-boel leuke spulletjes bij elkaar gezocht zeg! Ik doe heel graag mee maar als ik win vrees ik dat ik even op dat berichtje moet wachten... Ik zet de foto met link op mijn blog! Enneh, deed je al mee aan mijn give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Riri, Wat een leuke GiveAway!!! Ik doe graag mee....waarom ik hem wil winnen? Omdat hij heel gaaf is...én ik heb nog nooit een giveaway gewonnen. Jij won bij mij je 1e giveaway...wie weet win ik mijn 1e wel bij jou!!! :o)

    Volger ben ik al. En natuurlijk zet ik een reclame-blok op mijn blog!
    Ik zal je ook in mijn blog-lijst zetten...zag net dat je er nog niet eens tussen staat...sorry!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awel, ik doe heel graag mee! Ik ga je volgen via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Riri

    Ja ik wil natuurlijk wel heel graag meedoen nog met deze mooie en lekkere give away (wauw wat een verwennerij)
    Omdat ik dan nog weg ben had ik niet meteen gereageerd, maar waarom ik niet, ik lees het dan vanzelf als ik de gelukkige mag zijn.
    Dekseltje is overigens niet met zpagetti gehaakt hoewel het er wel op lijkt maar dan vele malen dunner.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha lekker veel prutsedingetjes, ik doe graag mee natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk pakketje geef je weg, ik doe graag mee.
    Waarom? Nou ja, ik had het al verklapt, ik vind het pakketje superleuk, allemaal spulletjes om lekker creatief mee te zijn, of mee te pronken :)
    Reclame staat intussen ook op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rianne, nu volg ik jou ook :-) En naast dat we onze naam delen zijn we ook elkaars 23ste volger, dat is toch toevallig! Ik doe graag mee met deze leuke give away

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er erg leuk uit allemaal, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit pakketje maakt me helemaal vrolijk! Daarom wil ik dit zo graag winnen! Ik ben helemaal verzot op notitieboekjes…ik kom jou zeker volgen…en plaats een linkje op mijn blog!
    groetjes madame Volt
    Altijd welkom om eens te komen piepen bij mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben net volger van je geworden, via via kwam ik bij je terecht :-)
    Waarom ik dit wel zou willen winnen, gewoon ik heb 2 meiden die kunnen echt ALLES gebruiken, vinden alles leuk en te gek, kunnen zich weer ik weet niet hoe lang hiermee vermaken, en ook voor mezelf zitten er HELE leuke dingen bij, kortom een pakket voor vele!!,
    Ik heb hier een link neergezet, lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/07/snijboom-heeft-een-leuke-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, wauw je blog is leuk en je weggever SUPER, ben meteen volger geworden en waarom ik hoop dat ik hem win omdat ik dol ben op frutsels en knutsels, so make my day!!! Ik zet een linkje op mijn eigen blog,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! ik kwam via via op jouw blog. Ik ben momenteel met het thema retro bezig en nu zie ik hier allemaal leuke spulletjes die heel goed van pas komen. Kijk ook eens op mijn blog: wie weet vind je mijn give- away ook leuk. Ik ga je volgen. groetjes kathy (van mij, voor jou)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een leuke give-away!
    Die zou ik ook wel willen winnen, zowel ik als dochtertje en zoontje zouden er heel blij mee zijn vermits er voor ieder wat wils in zit :-)
    Ik ga je volgen en zal een link plaatsen bij mijn give-away pagina :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zag je berichtje over tips in Limburg bij the Pinkhouse Ladies en was benieuwd of je ook uit Zuidlimburg komt en zie dan opeens je Give Away staan in allemaal vrolijke kleurtjes en met allemaal leuke dingen en tsja die kan ik dus niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Ik wordt volger, ik doe mee en ik zal er een dezer dagen een post aan wijden. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ja vandaag gelukt om jou te volgen! fijn hoor zo'n computer die ook op vakantie is. ben je al op mijn blog geweest? groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh geweldig... Mag ik nog meedoen?

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje wat een leuke give away !! Ik doe heel graag mee, de reden waarom ik moet winnen: mijn dochtertje wordt de 25e juli 2 jaar oud. Het lijkt me extra feestelijk om ook een pakje te krijgen :-)

    Leuke blog heb je, ik ben met veel plezier volger geworden!

    Groetjes landelieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk pakket, ik laat het aan de anderen over, want hierboven staan al heel veel goede redenen om te winnen, en die heb ik niet. Wordt wel volger, want wat een leuke blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een veelzijdige give-away. Ik doe graag mee en zal je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh ik zie dat ik nog mee kan doen! Super leuk!!
    En wat veel spulletjes zitten er in je Give Away, daar word iedereen blij van!
    Ik doe heel graag mee, en ben zojuist ook volger geworden van je leuke blog!
    Zal ook meteen even een linkje op mijn blog plaatsen!
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jij doet mee aan mijn gif away en ik aan die van jou, en waarom..........?
    IK BEN HHHHHEEEEELLLLEEEEMMMMAAALLL VERLIEFD OP DAT VARKENTJE..........
    Wat een dot en die kaarten vind ik helemaal super...
    en dat masker....lijkt me heerlijk, en dat hamsterje, volgens mij wil ze heel graag naar mij toe komen, hihi.
    Groetjes hoor,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk leuk leuk! Ik doe ook graag met jou mee en ik ga je ook zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi! leuk dat je meedoet met mijn give away! Ik doe ook graag mee met die van jou hoor! Gezichtsmasker en nagellakje? helemaal goed! Nu al zin in!!:) Groetjes Judith♥!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gho wat een leuke give a way. Daar wil ik graag voor gaan. Jammer genoeg heb ik geen blog, heb er de energie niet voor door mijn fybromyalgie, dus ik denk dat ik maar een heel klein kansje maak. Maar dat maakt niet uit, ik word volger en zo kan ik ten minste nog genieten van alle leuke dingetjes die jij maakt en wie weet, misschien heb ik toch eens 1 keer geluk

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jaaaaaaa leuk!!!! Ik doe heel graag mee en weer een volger erbij!!
    En nu weer verder snuffelen op je leuke blog! Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hmmm, een leuke reactie waarom ik graag zou willen winnen.....

    Eigenlijk is het gewoon heel erg simpel:
    omdat ik het allemaal zo snoezig leuk vind! Dit zijn echt van die dingen waar ik vrolijk van word!

    Dus nu weet je het waarom ik heel graag mee doe met je give-away.

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke Give-Away en ik ben wel enorm op de valreep besef ik, maar zou nog héél graag meedoen als dat kan...waarom?...nou onze vakantie zit er helaas alweer op en zo'n pakketje zou me enorm opfleuren voordat ik depri wordt van het idee dat ik weer een heel jaar moet wachten op de volgende vakantie LOL :-)
    Ik heb ook nog een give-away lopen tot 31 Juli...dus als je wil?!!
    Grtzzz...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen