maandag 11 juni 2012

Give Away: de uitslag & een plannetje...

Wie o wie heeft de give away ter ere van de opening van m'n webwinkeltje gewonnen...
Ik deed de 10 namen in een blik (Emmel-prutsemieke, Lien, Nancy, Fenna, Inge, Sofie, Piepow, Caren, Ja-Ni-Na & Kreatita), schudde het een paar keer en daar was de winnares!


Ja, het is Carolien van 'het keetje van Lien' geworden! Van harte gefeliciteerd!

Maar omdat ik niet de beroerdste ben / jarig ben op de 25e van de 5e / het leuk vind om mensen blij te maken...
heb ik besloten om dit jaar nóg 5 Give Away's te doen! En wel op:

25 juli 
25 augustus
25 september
25 oktober
25 november  

En elke keer wil ik een andere inhoud geven aan de Give Away, dus het blijft verassend!


Verder zijn we met ons "Tuinproject" niet veel verder gekomen dan onkruid wieden, wat planten weghalen
en plannetjes maken... Wel vliegen de hommels nu in alle soorten en maten af op de geraniums die in bloei staan!
Gezellig, alleen heeft het weer (en de studie) me de laatste week wel vrij veel binnen gehouden!


En tenslotte kwam ik in blogland de oproep "Maak het voor Maud" tegen (zie dit tabblad op mijn pagina).
Ik heb besloten mee te doen en schenk in iedergeval één zelfgemaakte knuffel. De actie loopt tot 1 juli,
dus ik schat in dat ik er niet aan toe kom meer te maken voor die tijd :-( Maar je weet het nooit natuurlijk!

5 opmerkingen:

  1. Oh leuk leuk!! Ik heb je al gemaild, wat een verrassing! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor je leuke reactie op mijn blog. En helemaal super dat je meedoet met de actie voor Maud. Daar kunnen er niet genoeg van zijn. Je give away heb ik even gemist, maar de volgende keer zorg ik dat ik erbij ben.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Riri,
    zo jij hebt stevige plannen, met al die give aways! Leuk dat je mee doet aan die van mij. Ik heb nu even geen tijd om jouw blog en winkel door te spitten want de jongstse moet zwemmen. Dus dat komt later. Doeg!!! Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De 25e van de 5e is een mooie datum, de dag dat mijn dochter is geboren (12 jaar gelee).

    BeantwoordenVerwijderen