zondag 26 augustus 2012

Uitslag augustus give away !!!

En de winnaar is...
Ja doei, zo makkelijk is dat natuurlijk nog niet, hé?
Bovendien kwamen er zulke mooie reacties binnen op de vraag:
"Naar wie zou jij een brief willen sturen?"
 
Het ging van naar mijzelf in de toekomst,
mijn kinderen, mijn overleden vader,
mijn vroegere beste schoolvriendin,
mijn moeder op Texel, mijn vader in Amerika,
mijn tante in Brazilië uiteindelijk naar een (wild)vreemde...!
 
Jee, wat een inspiratie heeft iedereen blijkbaar om een brief te schrijven!
Zullen we één ding afspreken? Laten we dat dan deze week ook allemaal gewoon eens doen!
Zelf vind ik postcrossing enzo ook erg interessant, maar daarop oriënteer ik me nog even... 
Wel wil ik heel graag mijn -beetje uit het oog verloren- tante graag een brief schrijven,
dus dat is mijn aandeel. En als je het lastig vind om een brief te schrijven,
kun je ook eerst een kladje maken, hé! Of eerst wat kernpunten opschrijven waarover je
het wilt gaan hebben in je brief. En eigenlijk is alles goed; denk je eens in dat de lezer
zo'n mooie (zelfgemaakte?!) envelop in de bus vind! Dát alleen is al genoeg, maar dan blijkt
er ook nog een stapeltje papier met tekst voor hem/haar in te zitten...
Wauw, wat voel je je dan bijzonder! Dus deze week is dit DE uitdaging
(eh, naast m'n deadline, dat gaat natuurlijk ook gewoon door)...
En als je denkt; maar ik heb niet gewonnen / kan zelf geen envelop maken /
iets anders houdt me tegen *)  doorhalen wat niet van toepassing is
dan wil ik jou ook best een paar mooie envelopjes sturen... (gewoon even mailen dan!)
 
En nu het officiële gedeelte. Er waren in het korte tijdsbestek van slechts 10 dagen
11 deelneemsters aan deze give away. Ik hing de namen aan touwtjes en toen onstond een
ouderwets kermisspel, namelijk touwtje trekken! Altijd zat er aan het uiteinde een prijs,
nu was dat een naam... En welke werd het? 
 
 
Miss Creatuurtje!
 
O, wat leuk, zij blogt ook sinds april 2012, net zolang als mij!
Stuur je me even een mailtje (creadiefje@live.nl)?
En naar wie zou zij een brief willen schrijven?
Naar een vreemde, levend in een ander land/cultuur, omdat je zoveel van anderen kunt leren...
Dat is een prachtige gedachte, dus die hou ik vandaag vast :-) 

6 opmerkingen:

  1. Ohhhh hiphoiii!!! Dank je wel Riri! Dit vind ik leuk! En zo heb ik alvast die mooie envelopjes om die brief te schrijven. En dank je wel Janina, ik ben er heel blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat een geweldige manier van het trekken van een winnaar! :-) Miss Creatuurtje, gefeliciteerd! Overigens heb ik vanmorgen (toevallig, zover toeval bestaat) een briefje naar mijn moeder op Texel verstuurd. In een zelfgemaakte enveloppe natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een originele manier om een trekking te doen! En ik ga gelijk denken: wie kan ik eens schrijven? Ja, onze oud-buren die naar Amerika zijn verhuisd jaren geleden. Ga ik doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnares!
    Ik heb eergisteren twee brieven geschreven aan de twee give away winnaressen op mijn blog. Bij 'Bien maakt' kun je de brief zien ;).
    Ennuh postcrossing is leuk hoor, ik vertel de ene keer wat over mezelf en vaker wat over de kaart en hoe ik eraan kom...ik heb nu al zo'n 45 kaarten verzonden en ontvangen!
    En omdat je niet hoeft te wachten totdat de andere zin maakt en tijd maakt om iets terug te sturen, ben je altijd van kaartjes verzekerd, nadat jouw kaart geregistreerd is krijgt iemand anders die een verzoek doet om een kaart te sturen jouw adres.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen