maandag 27 augustus 2012

Ode aan de fantastische volgers!

Vanmorgen toen ik de laptop aanzette, zag ik tot mijn verassing dat ik nu 50 volgers heb!
Jee; een sprongetje in de lucht volgde, met een zachte landing weliswaar.
Dat had ik niet gedacht toen ik in april begon met bloggen.
En ja; tuurlijk heb je van die 'slapende volgers', die niet veel berichtjes sturen of gewoon
geen tijd (meer) hebben om te bloggen, maar nobody's perfect hé? ;-)
 
Ik heb gelukkig ook een heleboel 'regelmatige bloggers' in m'n volgerlijstje.
Andere vrouwen die lieve berichtjes, goede tips en complimentjes rondstrooien op mijn blogje!
Daar wordt ik zó blij van :-) Dankjulliewel daarvoor <applausje voor jezelf; ja toe maar!>
 
En daarom gaan we gezellig door met bloggen, reageren op medeblogsters,
met give aways strooien (in september weer eentje), kortom: 'delen'.
Veel leuker dan facebook vind ik overigens...
Om het te vieren ben ik de tuin ingestapt en heb zonnestraaltjes voor jullie gevangen!
Ja écht, kijk maar:
 
 
Maak er een fantastische week van!
 
O, en vergeet niet iemand een brief te schrijven...
(zie vorig bericht, ook voor wie jullie al voorgingen

14 opmerkingen:

  1. He, bedankt voor de virtuele zonnestraaltjes, ik heb ze opgevangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze opgevangen je zonnestraaltjes en ze hier buiten losgelaten....;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb ze gevangen :-) en ben er mega blij mee! gefelies met je 50e volger echt kei gaaf en leuk
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de zonnestraaltjes! Maar al die lieve berichtjes, goede tips en complimentjes heb je natuurlijk wel echt verdient he! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoor 50 volgers, ga zo door, en bedankt voor de straaltjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en voor je het weet heb je er 100! Ja hier is het veel gezelliger dan op fb!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh mooi, dankje voor het zonnestraaltje en gefeliciteerd met je 50 volgers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi die Sedum en dank voor het zonnestraaltje en jij gefeliciteerd met je 50 volgers, ja ik weet uit ervaring ;-) dat het hard kan gaan,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 50e volger!!! Gaat best snel hé...:o)

    Mooie foto's heb je gemaakt!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd en dank je voor de zonnestraaltjes. Daar kun je er nooit genoeg van hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mens gaat spontaan gaan 'smilen' :-) Proficiat hoor, op naar de 100 :-) Sinds ik mijn blog heb, wordt mijn facebook schandalig (of toch niet?) verwaarloosd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja geweldig is het op blogspot hè?! Had dat nooit van te voren kunnen bedenken.
    En dit is niet te vergelijken met facebook, daar heb je 'vrienden' natuurlijk ook een paar echte ;).
    Maar hier heb je zoveel meer, hier is er echt sprake van samen delen. Zo mooi ook dat ik merk dat als ik een Give Away organiseer rond diezelfde tijd win ik dan 'toevallig' ook nog zelf weer bij een Give Away. Zo gaat hier de kringloop zo mooi rond, geven en ontvangen staat hier centraal. Ik ben er blij mee!
    Gefeliciteerd met je 50 volgers, volgens mij zit ik ergens op de 72 of zo...oh al 75:).
    En ik heb ook een vaste groep die reageert, maar belangrijk is ook om zelf regelmatig op bezoek te gaan en te reageren want dat is toch ook oh zo leuk.
    Ik ga er weer vandoor...zoefff!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wolkom op myn blog Riri(wer stjit dot foar....;P)
    Jir dyn nr 52,it is sa leuk!!!Ja no mat ik wol een give-away wan he....
    Hor it in e gaten!!!(myn Frysk skrieuwen is net alles jer).
    Noflike joen,X Marielle

    BeantwoordenVerwijderen