woensdag 15 augustus 2012

Home again!

Hallo allemaal! Pff... Dat was een tijd zonder internet & andere luxe!
En dan bén je eindelijk thuis, begint eerst het was draaien en poetsen...
Vanavond krijgen we Amerikanen op bezoek;
het gastgezin waar mijn vriend vorig jaar bij in huis was tijdens een uitwisseling naar Los Angeles.
Vriendlief haalt ze nu elders in Nederland op, en dan nog even borrelen en op bed!

Maar goed, andere bloggers zitten ook niet stil en sommigen zijn ook alweer flink actief
na een zomerstop, dus de draad gewoon maar oppakken dan!
O ja, over de draad oppakken gesproken; ik kan haken!
Een klein beetje dan hé, niet gelijk heel ingewikkeld ofzo...

En de vakantie? Die was he-le-maal geweldig natuurlijk,
zoals je schijnbaar hoort te zeggen na elke vakantie...
We hebben ons prima vermaakt, veel gezien en gedaan, veel theetjes met cakejes gehad!
De foto's volgen, want het zijn er nog teveel om nu éven snel te bekijken.
Maar déze, die vind ik toch zo mooi! Die laat ik dus vast zien...

please respect!

En dan hád ik dus beloofd een nieuwe give away online te zetten vandaag...
Je begrijpt; da's er niet van gekomen, gezien de visite die zo komt.
Dus nog even geduld; morgen zien jullie wat ik de 25e ga weggeven!
Iets met koetjes in ieder geval... En verder is 't nog geheim :-)

Tot morgen!

7 opmerkingen:

  1. Welkom thuis in blogland :-) Morgen ga ik ook weer een 'give away' plaatsen. Ben benieuwd wat het bij jou gaar worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geniet van je visite leuk zeg!! en succes met je haaksel
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welcome back Schotlandster. Ik kijk uit naar foto's want ik wil daar ook nog eens heeeeel graag naartoe. En proficiat, je eerste haakervaringen, wacht maar af, je wordt verslaafd!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owww ja mocht je zin hebben ik heb ook nog een give away staan deze loopt nog tot en met 20 augustus
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug!!! Fijne avond....

    Ben benieuwd naar je vakantie foto's en je giveaway.

    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben heel benieuwd naar Schotland, staat ook nog op ons lijstje!
    Leuk dat je ook aan de haak bent geslagen : )

    BeantwoordenVerwijderen