dinsdag 21 augustus 2012

Het roer om...

Tsja, jullie hadden het misschien wel gezien, maar m'n webwinkeltje is ter ziele...
Nou ja, niks aan te doen; zó goed liep het ook niet en het was behoorlijk ingewikkeld.
Er gaat veel tijd in zitten als je het écht goed wilt doen en levert niet veel extra's op.
Nee, dan kan je je spulletjes beter op de braderie of rommelmarkt verkopen ofzo...
En weggeven natuurlijk! Vooral als er vraag naar is.
Zo mag ik volgende week waarschijnlijk beginnen aan nog een mobile!
Deze met 'vissies' hangt inmiddels bij m'n jongste neefje op de kamer en die is er nog
steeds helemaal weg van... Net als z'n broers overigens.

Maar eerst heb ik nog zóveel andere dingen te doen.
Soms is dat vreselijk irritant, want je weet;
"Eigenlijk moet ik éérst dit of dat afmaken voor ik iets anders kan/mag doen".

Daarom probeer ik nu de dingen die ik moet doen in kleinere,
hapklare brokken te verdelen, zodat ik overzicht krijg in die grote brei...
En tussendoor mag ik dan best een uurtje vrijaf om even wat leuks
of nuttigs te doen. Een klein projectje dus op creatief gebied of
even snel boodschappen doen en een frisse neus halen...

Natuurlijk mag ik wel elke dag even bloggen van mezelf,
maar op het gebied van foto's is het even rustig!
Het is gewoon best een tijdrovende klus om de mooiste te
selecteren of er een te bewerken voor ik 'm plaats.
Ik ga dus even op de take-it-easy-toer wat dat betreft!
Nou, vooruit dan, ééntje! Vanmorgen genomen:

Tricyrtes hirta - paddenlelie / armeluis orchidee

Het roer om dus! Dat was gisteren ook letterlijk het geval...
Na het vrienlief-heeft-de-appel-meegenomen-fiasco natuurlijk,
want zonder die appel geen héérlijke appelcake!
Maar dat is gelukt en hij smaakt heerlijk.

En dingen die ik straks (when I've got time on my hands)
weer wil verkopen, die gaan dus of naar een marktje of
je ziet ze hier op mijn blog terug! :-)

Wel zo makkelijk dus.
Zo, nu eerst een stuk appelcake naar schoonmoeder brengen,
frisse neus -want; op de fiets- en boodschap doen...

O-VER-ZICH-T(H)E(ER)-LIJK

6 opmerkingen:

  1. Mooie mobiel, succes met de volgende en met het rustig aan doen. Soms moet het roet om en is het beter om een andere koers te varen, succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles op z'n tijd... morgen is weer een nieuwe dag! :-)
    Jammer van je winkeltje, maar spulletjes op een markt verkopen is eigenlijk net zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die mobiel is geweldig!
    En als je af en toe een marktje kan doen en er plezier aan hebt en voldoening dan hoeft zo een webwinkeltje toch niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar dit! Ik ben juist net een winkeltje begonnen maar heb zoveel ideeen dat er voor mijn gevoel niets uit mijn handen komt, overal halve projecten en het schiet niet op. Vanochtend zou ik naar de kringloop maar hield mezelf tegen met de gedachte dat ik eerst maar wat lopende dingen weg moet werken, gek wordt ik er van, zo'n dag is toch ook veel te kort?! Maar op markten staan is toch ook best wel veel werk nog? Maar wel zo leuk inderdaad! En wat de leeslijst betreft, dat heb ik ook wel eens, maar soms zijn ze ook zomaar weer terug, heel gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey girl ja lijkt me ook niet makkelijk om een webwinkel te hebben, lijkt me dat er al heel veel tijd in gaat zitten om jezelf bekend te maken en reclame te maken en dat is al een vak apart en nog niet eens zo makkelijk als er zoveel creabea's bezig zijn.
    Heel veel succes dan met marktjes en wie weet wel workshopjes.
    Je mobiel is mooi hoor en wie weet krijg je toch gewoon af en toe een opdracht binnen en is het zo veel leuker om te doen. Laat het maar los en dan wijst de weg zich vanzelf! Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Riri,
    Tja, ik heb dat ook, als je veel plannen hebt dan komt er juist niets van.
    maar soms heb je ook weer van die dagen dat het vanzelf gaat.
    En creatieve hoofden zitten altijd vol toch?
    Geniet van je momentjes, en ik vindt je blog altijd erg leuk om te lezen, krijg ik weer nieuwe ideeen van! nog meer. fijne dag, Groetjes van Mathilde

    BeantwoordenVerwijderen