vrijdag 17 augustus 2012

Give away tijd!

En dáár is tie dan! De nieuwe, kortstlopende give away tot nu toe!


En wat zit er in?
* een gekke-koeien boekje uit Schotland
* goudgele breinaalden
* 2 rollen tape: met letters en gestreept
* een mini hondje (spaniel?)
* 2 linten (lila & blauw geruit)
* een zilverkleurige paardenbroche
& héél veel selfmade envelopjes!!!

Hoe doe je mee?
* Laat een reactie achter, met daarin antwoord op de volgende vraag:
"Naar wie zou jij een brief willen schrijven en waarom?"
* Doe dit voor 25 augustus!

Succes allemaal :-)

12 opmerkingen:

  1. Huh ben ik de eerste....? Ik doe graag mee aan deze give away !
    Ik zou graag een brief schrijven aan mijzelf in de toekomst, ik zou mezelf graag willen laten weten hoe gelukkig ik nu ben met mijn gezinnetje en ons mooie huisje.

    Groetjes landelieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat leuk, maar ik heb laatst al je give-away gewonnen, voel me te hebberig als ik weer meedoe, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuke give away! Ik doe heeel graag mee...
    Ik zou graag een brief schrijven naar mijn vader die in amerika woont, om hem een beetje te steunen, hij heeft het een beetje moeilijk op dit moment...
    Lieve groetjes madame Volt x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook heel graag mee!
    Wat een superleuke give-away.
    Ik zou graag een brief sturen naar mijn vroegere beste vriendin, om te vragen hoe het met haar gaat, waar ze staat in het leven,...

    Groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke give-away! Ik doe graag mee... een brief wil ik schrijven aan iemand willekeurig die in een totaal andere cultuur/land leeft als wij, om zo onze levensstijl en dromen en verlangens uit te wisselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee, een brief schrijven, want wat is er nu leuker om zo,n handgeschreven brief in de brievenbus te krijgen, die speciaal voor jou geschreven is.
    Ik zou een brief willen schrijven aan mijn schoolvriendin, Marjolein, daar heb ik zo veel mee meegemaakt.
    Nu heeft mijn dochter die leeftijd en door haar leventje moet ik zo vaak aan onze tijd toen denken. Dus wie weet; klim ik in de pen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee!
    Tegenwoordig worden hier weer veel brieven geschreven want ik heb 4 of 5 pennenvriendinnen. En het is heel leuk om brieven te schrijven en te krijgen.
    Misschien moet ik eens een brief aan mijn kindjes schrijven, voor later. Dingen die ik heb nu nog niet kan vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via je reactie op mijn give away eens gaan loeren op jouw blog. Wat is het leuk hier! Je hebt er weer een volger bij en ik doe ook graag mee aan jouw give away :)

    Ik zou een brief schrijven aan mijn moeder. Ze woont sinds een jaar op Texel en we zien elkaar lang niet meer zoveel als vroeger. We sturen wel veel mailtjes maar eigenlijk is het schrijven en ontvangen van een leuke brief veel toffer natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke give-away! Daar doe ik graag voor mee :-)
    Vroeger had ik veel pennenvriendinnen, deed dat echt graag brieven schrijven.
    Ik zou wel eens een brief willen schrijven naar mijn vader die in 1993 gestorven is. Gewoon om te laten weten dat ik hem nog altijd mis, maar dat alles heel goed gaat met me.
    Nu is er sinds kort zo'n reclame van b-post, een jongen dat een brief schrijft naar zijn grootvader in de hemel en het lijkt me wel handig mochten die brieven ook echt aankomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh laat ik deze give away nu bijna aan mijn neus voorbij gaan? Nee dus! Was net bij tante jannie op bezoek en zag je reactie en ben dus snel naar hier gesneld (had al uitgebreid bij haar gesnuffeld hoor;)).
    Ik doe graag mee en aan wie zou ik een brief willen schrijven? Mmm ik schrijf regelmatig kaarten aan vreemden hihi en ook aan blogdames wat minder regelmatig dan hihi. Maarreh heb mijn Give Away pakketjes voor de winnaressen bijna klaar en had daar een brief bij willen doen, gewoon voor de leuk, eigenlijk maar bij eentje want voor de andere heb ik plaats genoeg om dat te doen op iets anders ;) whaha. Voor het geval ze hier komen, oh nee ik heb er zelfs eentje al gezien, vlak boven mij...wil ze natuurlijk nog lekker in spanning laten.
    Warme groetjes van ikke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mmm volgens mij ben ik aan het verkinzen, het was bij tante jannie dat de bovenbuurvrouw bij mij winnares is ;) hihi

      Verwijderen
  11. Ik zou een brief willen schrijven aan mijn tante in Brazilië. Vroeger schreven we regelmatig echte brieven. Ik zou haar erg blij maken met een ouderwetse handgeschreven brief.

    BeantwoordenVerwijderen