donderdag 14 februari 2013

Cake van de week vs. valentijn...

Elke week bak ik momenteel een cake.
Op de vrije woensdagavond.
Voor donderdag op 't werk.
Gezellig... Toch?

XXXXXX

Dus ik bakte een hartjesvormige vanillecake / taart,
die roze prinsessenglazuur, rode marsepeinhartjes
en paars & roze hartjesstrooisel op zijn bolle buikje kreeg...


En toen? Maakte ik er een poster bij,
want; bij ons heerst een beetje een mannen cultuur...
Dat wil zeggen:
ze vinden het elke week fantastisch,
maar het zeggen? Ho maar!
Iets met een grote mond en klein hartje?

XXXXX

Dus die poster... Die zag er ongeveer zo uit:


...a piece of cake !!!


Ja, en hij ging er in als koek natuurlijk =)
1 collega vroeg of ik weer vrijgezel was ofzo...
Haha! Jammer, maar helaas joh.

3 opmerkingen:

  1. mmm. zoeken jullie nog collega's;) elke week taart lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh die ziet er heerlijk uit! Wat jammer dat ik geen collega heb die elke week een zelfgebakken cake meeneemt naar het werk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, het is ook wel superlief dat je dat elke week doet! En ja, ik heb mijn mannen thuis gisteren ook maar verwend met wat lekkers te eten. Liefde gaat door de maag! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen