woensdag 2 mei 2012

Zomaar een woensdag?

Wát een mooie dag!


Vanmorgen al even de tuin in geslopen, gewapend met m'n camera. Er fladderden al zandoogjes, blauwtjes en een oranjetipje... De meeste vlinders vind ik moeilijk te fotograferen en dan help het niet dat de jonge kat van de buren achter je aan dartelt! Wel lief natuurlijk, maar handig? Toch nog best aardige plaatjes 'geschoten':


  

De tulpen heb ik trouwens maandag al vastgelegd. Aangezien er van mijn nieuwe toestel bijna alle foto's verloren zijn gegaan bij de schijfcrash twee weken geleden, moest ik opnieuw naar de polder om deze fantastische bolbloemen vast te leggen. Het is natuurlijk een stukje nostalgie, aangezien ik er opgegroeid ben. Om nu al die bijzondere rassen te kunnen bewonderen op één groot 'proefveld' nabij Creil is gewoon een feestje!


 

En nu ga ik snel naar Menaldum om bosbessenstruiken te halen voor m'n vader. Sinds hij vorig jaar zelf deze fantastische bessen mocht plukken op Terschelling is hij er fan van! Gelukkig, want de rest van de familie is er ook gek op...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten