donderdag 11 april 2013

Baaldag & vogeltjes kijken

Ik baal. M'n sensor van de digitale camera is vies...
En 't is niet zo dat je 'ff een sopje eroverheen' doet.
Nee, hij moet even weg, naar een fotograaf.
En dan maar hopen dat het goed komt!
Héél vervelend dus. Maar gelukkig hebben we een back up.
En die maakt ook best aardige foto's, mits je snel kunt instellen!
Da's nog wel even oefenen, hoor... 
 
 
Deze vind ik wel geslaagd! Bij m'n schoonouders in de tuin...
Ietsje overbelicht, dat wel, maar hee: 't is lente!
 
 
...en lekker binnen...

 
...na een fletse zonsondergang!
 
En we zagen ze tijdens ons blokje om op de fiets een paar dagen terug
ook nog vliegen (of eigenlijk juist niet!) 
Zwaan (1 van de 100 hier!)
Grutto's in het weiland; mooie kleur hé?
Zoveel grutto's had ik nog niet eerder op één dag gezien!
Dat maakt het dan nog een beetje goed, hé?
 
Als troost maar even naar de HEMA zo, lekkere dingetjes halen
voor vriendlief's verjaardag vrijdag! Haha!

8 opmerkingen:

  1. Dat lukt toch al heel best met het back-up toestel? Heerlijk he dat de temperaturen weer aangenaam aan het worden zijn? Kunnen we in ieder geval weer naar buiten zonder ergens aan vast te vriezen ;) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou willen dat ik zulke mooie foto's kon maken! Ik hoop dat je goede camera snel weer terug is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik vind het mooie foto's, hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend van je camera, hopen dat het snel verholpen is! En inderdaad deze foto's zijn ook heel mooi :-)
    Alvast GEFELICIFLAPSTAART met vriend en een gezellige dag morgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met vriendlief. Genoeg leuke dingen maar jammerdebammer dat je nu even geen foto's kunt maken terwijl je dat zo graag doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, je foto's zijn zo ook prima hoor!!! :o)
    Die grutto's zijn prachtig! Hier lopen een aantal wulpen...ook mooi!
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey snijboon,

    leuke foto's hoor tot vanavond!

    liefs quinty

    BeantwoordenVerwijderen