dinsdag 26 maart 2013

Chaos!

Soms heb ik zo'n dag;
je hebt je huis netjes voor elkaar,
je seizoensgebonden werk zit erop,
wel druk met afspraken en opeens...
 
CHAOS !!!
 
 
Zoals een harde wind die door m'n hoofd waait,
zoals in de wolken die vandaag over vlogen...
 
Alleen binnenin mij, want een ander bespeurt dat niet snel bij me.
Zal wel iets zijn met multitasken en dat vrouwen daar aanleg voor hebben,
maar van binnen voelt het even niet zo!
 
Ik hou van controle, van overzicht.
Niet dat ik niet tegen onverwachte en spontane acties kan;
die vind ik juist leuk!
Maar 't wil gewoon even niet...
 
En dan ga je piekeren.
"Niet doen! Kost energie..."
zegt vriendlief dan
"één ding tegelijk, afmaken en weer door..."
 
Ja, oké, ik wil wel, maar 't lukt ff niet!
Dan maar even met iets anders bezig zijn, beetje afleiden van het 'probleem'.
 
Dus... Stuur ik post!
DMS, maar ook gewoon omdat...
ik daar zin in heb!!!
 
 
Bij wie zou dit op de mat vallen?
:-)
Zo, heb ik iets negatiefs toch nog in iets positiefs omgebogen!

2 opmerkingen:

  1. Goh, heb jij nu net mijn blogbericht geschreven? :-) Mooie foto trouwens van die wolk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd herkenbaar én mooie foto!
    Zin om bij de wolkenclub te komen :) ?
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen