donderdag 8 november 2012

Oefenen en bedankt

 
Oefening baart kunst...
Dus trokken ik en m'n fotocursusvriendin er van het weekend op uit.
Een nachtje slapen op Ameland was het plan.
En behalve de 'verplichte huiswerkopdrachten' ook gewoon es even lekker
in je eigen stijl oefenen met de geleerde technieken...
 
 
En bewegend water is natuurlijk fantastisch...
Maar om het vast te leggen hebben we toch het statief gebruikt.
Als je de foto's in het heel groot ziet, dan kun je de spetters boven de omslaande golven zien!
En wat was dat water woest hé?
Beetje stormachtig zelfs, dus schelpen genoeg op het strand.
Toch vind ik deze ook best kunstig:
 
Da's dan weer met een lange sluitertijd...
 
De rest heb ik klaar staan, maar houden jullie even tegoed,
anders wordt het zoveel in één keer!
 
En dan wil ik jullie allemaal enorm bedanken voor de mooie woorden die mij
gisteren tegemoet kwamen... Dat geeft troost... Bedankt!
En ik kan alleen maar denken, zoals van Dik Hout het zong:
 
het is zo stil in mij
ik heb nergens woorden voor
het is zo stil in mij
en de wereld draait maar door
het is zo Stil in mij
ik heb nergens woorden voor
het is zo stil in mij
 kom bij me zitten sla je arm om me heen
en houd me stevig vast
al die gezichten en jij alleen zoals je gister was...

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's ik hou zo van de kleuren van onze kust.
    Heel mooi ik ben jaloers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een enorme mooie foto's riri en ja dat liedje daar komen even de biggels van naar beneden rollen,
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's. Misschien dat je hier een beetje je spreekwoordelijke ei in kwijt kunt en wat afleiding er aan hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's Riri! Mijn grote liefde, de zee! Prachtig! Kippenvel van je foto's en kippenvel van je tekst ... sterkte meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Lekker even wat afleiding in deze moeilijke tijd! Liefs Carolien x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die foto's zijn inderdaad betoverend mooi. Wat een schoonheid!
    Lieve groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Riri...wat een prachtige foto's!!!
    Echt heel erg mooi!!!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen