vrijdag 9 november 2012

...en nog een beetje oefenen...

 
Ook deze foto's heb ik afgelopen weekend gemaakt...
Toen begreep ik niets van dat overbelichte veertje, maar nu snap ik waarom...
Vanavond ga ik afscheid nemen van m'n Beppe.
 Verder vind ik het spoor dat in de verte vaag wordt wel symbolisch
en ook technisch wel mooi gelukt.
Enneh, vriendin is wel trots dat ze er een paar keer zo actief fotograferend
op staat volgens mij (lijkt net of we de enige 2 waren daar, hé?)
 
*****
 
Tsja, en dan maar weer doorrrrrrr!
Vanmiddag staat het NK afstanden op het programma
(tussen 15:00-20:00 live te volgen op de livestream ).
Op de 5000m ben ik te horen in rit 5 t/m 8,
daarna bij de 1e omloop van de 500m.
Als alles tenminste een beetje goed gaat en er niets wijzigt...
 
*****
 
Verder heb ik m'n achtergrond enzo even wat aangepast,
vond ik zo met de winter voor de deur wel mooi...
En mocht je je afvragen; welk liedje is dat toch, daar op
de achtergrond van de Liga reclame? Nou, da's deze!

7 opmerkingen:

  1. Op de eerste plaats wil ik je heel veel sterkte wensen voor vanavond! Die veer die je gefotografeerd hebt vind ik ook wel heel symbolisch! De engeltjes zijn bij je, laat je maar wiegen in hun armen.
    Prachtige plaatjes alweer, warme groetjes en dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte voor straks !
    Je foto's zijn prachtig, de hele collage is heel mooi.
    Je bent het aan het bewijzen : oefening baart kunst.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een natuurtalent... en dan maak je nog eens foto's van onze prachtige natuur. Mooi Riri! Hou je sterk vanavond en draag je Beppe verder mee in je hart, liefs, Trui

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow;mooie foto's! Prachtig ook je nieuwe look hier..ik zeg: niets meer aan doen!
    Sterkte vanavond... je foto's zijn passend vind ik bij wat je nu meemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte vanavond... Ik zal een kaarsje voor je branden oke?

    Je hebt weer prachtige foto's gemaakt. Ik vind die foto van het vervagende spoor (met 2 mensen in de verte) echt heel erg mooi. Die zou je zo af kunnen drukken op canvas en ophangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte vanavond!

    Je foto's zijn weer prachtig! Wat goed van je dat je zo actief aan het fotograferen bent. Oefening baart kunst gaat voor fotograferen zeker op. Bij mij blijft het helaas bij af en toe een cursus je. Oefenen zou ik ook eens meer moeten doen.

    Schaats je zelf of ben je op een andere manier actief op de ijsbaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte vanavond en wat zijn je foto's sfeervol.
    Ik kan zien dat je het met je hart doet!

    BeantwoordenVerwijderen