zondag 4 november 2012

Blogbreak

Poeh, een week lang geen blogbericht...
Het was nogal hectisch, en dat zal de komende 2 weken niet anders zijn.
Ook is er onverhoopt een foutief emailadres in m'n 'and the winners are' bericht
terecht gekomen, waardoor ik alleen nog van Joke, Sophie, Sylvia een adres heb ontvangen...
Zouden de andere winnaressen nog even willen mailen op creadiefje@live.nl?
Afgelopen anderhalve dag hadden een vriendin en ik een uitwaai weekend gepland.
Zaterdagochtend vertrokken we naar Ameland en ik ben net weer thuis.
We hebben ook geoefend voor de cursus, en ik vond deze wel mooi:
 
 
:-) Een fijne zondagavond allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n nonchalante paddestoel met z'n hoed een beetje scheef!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een enorme mooie foto van deze paddenstoel, leuk een weekend ook uitgewaaid
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk ff uitgewaaid dus. Fijn!!
    Mooie foto. Mijn vriend maakt ook zulke foto's vw net zo'n fotocursus. :)
    Goeie week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn zo'n uitwaaiweekend! En hééééél chique foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto!
    Uitwaaiweekend....dat klinkt heerlijk!
    Succes met je komende drukke periode...!!! Tot blogs maar weer :o)

    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto van een ongetwijfeld heerlijk uitwaaiweekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto! En her is toch heerlijk als je even lekker uit kunt waaien? Dat heeft de mensch gewoon af en toe even nodig! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen