zaterdag 10 november 2012

Last but not least...


Oké, de laatste foto's dan voorlopig van Ameland...
Een week geleden alweer, maar wat was het er -nog steeds- mooi!
Die van de paddestoelen en struikjes hieronder krijg ik niet groter...
Want de meest rechtse foto is wel m'n overall favourite!
Al is 't schaapje ook goed geslaagd :-) En smile!
Of zeg je dan; "Zeg es schapenkaas!" ?
Van de wolletjes aan het prikkeldraad heb ik nog een mooiere,
maar daar ga ik waarschijnlijk een canvasje voor in de
woonkamer van laten maken...


Gisteren heb ik ook afscheid genomen van Beppe;
wat lag ze er mooi, in haar eigen bed, in het huis waar ze
noodgedwongen weg moest een half jaar geleden...
Ze wilde maar steeds terug.
En dat is nu dus gebeurd...
Maandag wordt ze begraven, bij pake in Lemmer.

*****

Van Ieke kreeg ik nog de vraag wat ik nou doe bij het schaatsen:
Nou, ik schaats zelf geen wedstrijden meer (10 jaar gedaan),
ik geef 20 uur per week schaatsles en zit in de jury bij
zowel de marathon als de langebaan en ben dan stadionspeaker
(1 van de 6 hoor, bij de grote wedstrijden ;-) )...
Dus vandaag weer op Thialf te vinden voor het NK afstanden
en bij de marathon cup (landelijke top)...!

10 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's!!! Heel mooi gemaakt!

    Wat mooi dat Beppe nog in haar eigen huis ligt waar ze zo graag naar terug wilde...Een mooie afsluiting.
    Sterkte maandag!!! Ik zal aan je denken...(je loopt langs ons huisje dan...)

    Over twee weken beginnen voor Melanie ook de schaatslessen van school. Ze zullen op dinsdagmiddag les krijgen...misschien kom ik ook een keer mee!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat ze uiteindelijk toch op de plaats is waar ze graag wilde zijn.
    wat een prachtige collage heb je gemaakt schitterende foto's
    en veel plezier met je schaats werkzaamheden

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's. Veel sterkte, vooral maandag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat ze terug naar haar eigen huisje kon... veel symboliek. Je foto's zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's en wat fijn dat jouw Beppe toch even terug kon naar haar eigen huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's !!!
    En super bedankt voor de roze give-away, werd hier juichend ontvangen (wat dus wil zeggen dat alles van me is afgepikt door dochterlief haha). x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dikke knuffel in deze moeilijke tijden XXX

    BeantwoordenVerwijderen