woensdag 20 juni 2012

Guilty pleasures...

Soms heb je zo'n dag dat je eigenlijk nergens zin in hebt. Althans: niet iets dat 'moet' of 'dat er nou eenmaal bijhoort' of waarvan je denkt dat anderen vinden dat je zou moeten doen... Tsja, zeg maar 'het leven van alledag'!

Laat het vandaag nou even net zó'n dag zijn bij mij. Even geen zin in verslagen maken, boekhouding, was draaien, stofzuigen, vrienden bellen...

Nee, het is zo'n dag voor 'guilty pleasures'!

Als vriendlief vandaag vraagt: "Hoe was je dag, wat heb je gedaan?",
dan zal 't antwoord zijn: "O ging wel, beetje gepoetst tussen het typen door en weer je sporttas opgeruimd, lief van me hé? Wat wil je eten... Nee wacht, zal wel iets met Beef Chimchurri zijn, of wil je nasi?"

Echter de wáárheid... Ja tuurlijk, ik heb de was gedraaid en die stomme sporttas weer opgeruimd (anders struikelt onhandige ik erover!) en wat onkruid gewied met de hand... Maar verder maak ik me vooral schuldig aan de 'guilty pleasures', ook wel stiekem genot of excuses om even iets voor jezelf te doen of... Ach, je weet wel wat ik bedoel ;-) Iedereen heeft daar recht op, toch?

Daarom vandaag de guilty pleasure top 10 vandaag:
1) Latte Machiato met een stukkie BonBonBloc witte praliné...
2) Lekker m'n fröbelmandjes opruimen / sorteren (goh, heb ik zóveel kralen?)
3) Even een snel projectje tussendoor doen (Maak het voor Maud bijdrage afmaken)
4) Bloggen en sneupen op Pinterest
5) Héérlijk soepje eten in de zon! Straks misschien een klein ijsje...?
6) Mijmeren over de vakantie (stiekem ook van alles daarover opzoeken)
7) Fotograferen, maar dat is nog 'work in progress'...
8) Lekker even lezen in de Flow of wat er verder op de stapel ligt
9) Even onkruid wieden en plantjes planten: handen in de aarde!
10) Luisteren naar 3fm, een heerlijke relaxte trancemix en Ennio Morricone
     (vriendlief houdt niet van die twee laatste en luistert Veronica in de auto)


En, wat is jullie 'guilty pleasure' vandaag?

5 opmerkingen:

  1. We vinden veel van hetzelfde leuk! Chocolade eten, freubelen, fotograferen, onkruid wieden (ga ik nu doen!), bloggen en Pinterest, mijmeren over de vakantie, snoepje eten (alleen is hier geen zon), lezen in tijdschriften en lekker muziekje... doe mij nog zo'n dagje! (Helaas morgen weer aan het werk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag veel gehaakt en koffie gedronken met een vriendin,
    ipv strijken enzo...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Riri, De petrol kleurige ketting staat te koop
    zie deze link: http://madebynijn.nl/index.php?route=product/product&product_id=110
    Groetjes Madebynijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker met een vriendin en Basco door de weilanden wandelen, zonder een horloge om te hebben...

    BeantwoordenVerwijderen