zondag 10 juni 2012

Give away: laatste uurtje! & Midgetgolf...

Wat een boel pageviews had ik gisteren... Enórm bedankt allemaal! De give away sluit om 00:00,
dus je kunt nog nét meedoen... Wie o wie wordt de geluksvogel? Morgen meer...
Vandaag heb ik m'n zusje dit gegeven:
V.l.n.r.: achterkant lekker Hollands, voorkant oud & hip, binnenkant opbergvakje met extra's 


Een reisdagboekje voor haar roadtrip door de Oostelijke Verenigde Staten. Ik hoop dat ze er veel plezier
aan beleeft, ze was er in ieder geval erg blij mee! De basis is een Hema notitieblok, wat kaartjes en tape
(ook Hema), gecombineerd met de rozen die ik uit PIP-kaftpapier heb geknipt. Had in het opbergvakje
achterin nog wat extra's gedaan (leeke plaatjes, Fokke & Sukke scheurkalender blaadjes, stickers, vlaggetjes
die ik bij m'n Flow agenda heb gekregen), in de hoop dat ze ermee gaat scrappen. Heb ik vorig jaar in Barcelona
ook gedaan (daar was ik met haar naar toe) en geloof dat ze 't interessant, maar wel veel gedoe vond.
 Nou ja, buitenkant is in elk geval geslaagd ;-)
We hebben vanmiddag met 'toute la famille' lekker midgetgolf gespeeld (inclusief opa van 95, waarmee
ik gedeeld 2e werd!) en daarna pannekoeken gegeten. Was een fijne dag met z'n allen, maar nu ook wel
even lekker op de bank zitten met m'n lief... Ik zeg: truste en tot morgen! :-)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten