donderdag 16 mei 2013

Post & zo

Ja, ik ben de afgelopen tijd weer flink verwend!
 
Ik kreeg allereerst DMS post. Die verstuur ik ook,
maar dat vergeet ik steeds op de foto te zetten...
Da's niet zo handig, zeker als de persoon in kwestie geen blog heeft...
Maar ja. Beetje beter opletten misschien? Gister nog een envelop verstuurd! :-)
 
En wat ik ontving? Nou deze enveloppe van Daniëlle / Noods!
En wat grappig; haar blog heet 'scherven & pindakaas', terwijl d'r blogadres
'dromendurvendoen.blogspot.nl' is! Ha, net zo ingewikkeld als bij mijzelf dus!
 
 
Práchtige gekleurde onderzetters, magneetjes van gehaakte
bloemetjes en wát een mooi postpapier! Tnx Daniëlle!
(op de foto's klikken geeft een groter beeld...)
 
En dan deze slinger, gehaakte bloemetjes en hartjes,
van Sandra die haar eerste DMS post naar mij verstuurde!
Hij hangt al in m'n werkkamertje... :-)
 
 

Ook van Claudia kreeg ik DMS post; een heus freubelpakket,
met een schattig zwart doosje om zelf in elkaar te zetten!
(hmm... misschien zelf eens een malletje voor maken? vind ze zó schattig!)

 
Update; op het moment dat ik op 'publiceren' druk, komt er nieuwe
DMS door de bus gerammeld... Jaja! Post van Geeske, kijk maar:
 
 
 Haar eerste DMS-post (dat heb ik de laatste tijd vaak hé,
dat het hun eerste keer is, wel grappig...)!
 
En geheel onverwacht een kaartje + receptenboekje van Manon!
Zó lief! Ze heeft het nu even helemaal niet makkelijk,
zoals je misschien al op haar blog hebt gelezen,
en dan denkt ze nóg aan een ander...
Wordt ik echt even sprakeloos van! Jeetje Manon.
Hoop dat het inmiddels allemaal een beetje goed gaat?
Zal aan je denken als ik zo ga lunchen ;-)

 
Tsja, en wat doe je met al die leuke dingen die je per post ontvangt?
Nou, dit dus:
 
 
Dit is de wand achter mijn bureau / werkplek.
Daarover gesproken, dit is 'm helemaal:
 
 
Overzichtelijke chaos! Haha, laat vriendlief er niets hoeven zoeken,
want dat komt op de kop verkeerd! Ach, en afgezien van m'n
'inspiratiewand' valt het best mee, toch?
 
*****
 
Komende dagen zullen jullie weinig van me horen,
want ik ga lekker uitwaaien op Terschelling met een vriendin.
Lekker fotograferen, wandelen, hangen in 'de keet' met het kacheltje aan...
Op een héél rustige camping in Formerum, waar m'n schoonouders
een stacaravan hebben. Beetje songfestival kijken en uit eten natuurlijk!
Ja, ik heb d'r zin in! Dus pas maandag of dinsdag weer online.
En dan zaterdag ook nog jarig-wat-ik-niet-echt-ga-vieren...
Daarom nu alvast maar, voor jullie lieve allemaal:
 
 
FIJN PINKSTERWEEKEND!!!
 
 
seriously, my happy place #keep #calm #and #go #to #the #beach #sun #sunshine #peace #and #quiet #relax #relaxing #fun #date #day #time #happy #excited #summer #come #again

7 opmerkingen:

  1. Mooie post, geweldige muur en zaterdag: hieperdepiep! Verwen jezelf dan maar, zonder het te 'vieren' !
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om jouw werkplek met inspiratiemuur te zien !!!! Ziet er heel gezellig uit!! :o)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super fijne post!
    En wat een heerlijke inspiratie wand... mijn hele hobbykamer ziet er zo ongeveer uit hihi.... te leuk. Fijn weekend meidje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne mini vakantie. En alvast gefeliciteerd. Je hobby kamer is gezellig! Niet rommelig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post allemaal zeg!
    Helemaal geen rommel de mijne is vele malen erger maar ja als ik alles netjes opruim dan kan ik niks meer vinden zo nu en dan moet het toch hi hi !!
    gr diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey Riri,

    Ik heb je DSM envelop ontvangen dit weekeind. Het is de eerste keer dat ik DSM post ontvang. Super leuk. Dank je wel.

    Ik heb inmiddels mijn eerste DSM envelop op de post gedaan richting Belgie. Ben benieuwd welke reactie ik dar op krijg.

    groetjes Linda Berkeveld

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je goed verwend met al die post zeg! Grappig dat jij ook de laatste tijd veel DMS post krijgt van mensen die "het" voor het eerst doen. Mijn afgelopen twee ontvangen DMSjes waren ook van mensen die het voor het eerst deden. Arme Micki heeft het al zo druk met afstuderen enzo :) Maar het is ook zo leuk! En wat heb je een ontzettend mooie en inspirerende werkplek! Verander je ook wel eens de kaarten aan de muur? Of plak je ze er steeds maar bij?

    BeantwoordenVerwijderen