maandag 13 mei 2013

Black & white...

Wat ben ik blij met al jullie lieve reacties! Dat doet me enorm goed!
Ik vind het vervelend dat ik zelf de laatste tijd niet altijd toekom aan reageren...
Maar ja, 3 dagen verhuizen en de hele situatie rond m'n moeder vreet energie.
Ik heb gisteren dan ook weinig gedaan, behalve even geoefend met m'n nieuwe
'project'; zwart-wit fotografie. Dat heb ik nog niet eerder gedaan en aangezien ik
het pinksterweekend lekker op Terschelling met 'n vriendin ga doorbrengen die
ook van fotografie houdt; weten jullie nog het Ameland uitstapje in november?
Dat vind je hier terug (zie 8, 9 & 10 november). Voor die tijd dus even oefenen
met de instellingen op de compactcamera! Enneh, voor de expositie in september
moet ik een 'statement werk' afleveren en nu zit ik te denken aan deze foto:


Omdat je dit niet zomaar altijd ziet en het wel echt een Riri-foto is,
wat vinden jullie? Tsja, 't wordt zo langzaam aan ook wel lastig
om dé foto's eruit te zoeken, want het moet wel een verhaal vertellen
vind ik. Wellicht maak ik wat portfolio achtige albums op thema,
zodat ik dat ook kan laten zien! Rianne vd Waals had ook de goeie
suggestie één thema te kiezen. Nou was ik er wel snel over uit
welke richting ik op wilde, dus ik hou jullie op de hoogte...
En feedback (ook kritische) is welkom!


En dan nog wat oefenfoto's van gisteravond; een sessie met de poezen
van mijn schoonouders, Tiger & Beppe (moeder en dochter)




Een mooie week voor jullie allemaal !!!

Enneh... Na het zien van deze foto's:
"Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart-wit,
maar in de kleur van je hart!"
Aldus Frank Boeijen.

O ja, vanaf vandaag heb ik een aparte fotoblog!
Je bent welkom mij ook te volgen op:
(nog wel ietsje onder constructie hé...)

6 opmerkingen:

  1. Ik vind alle foto's die je hier laat zien zo mooi. Ik snap dat je moeilijk kiezen kan.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, foto 1 is mooi! (geleerd van Dinaz haha)

    Lekker naar Terschelling...geniet ervan! Ik bestel wat mooi weer voor je!
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi.
    Ik vind de allerlaatste de mooiste, omdat het licht daar precies mooi op de kat valt.

    BeantwoordenVerwijderen