zaterdag 19 januari 2013

Zo licht als een veertje...



Mijn moeder vertelde altijd dat wanneer er een veertje op de grond lag,
deze van een engel kwam; van iemand die je dierbaar was,
maar helaas al overleden is...

Toen ik van de week in alle vroegte op het natuurijs schaatste 
en onderweg de tijd nam om een paar mooie foto's te maken,
zag ik dit veertje liggen en dacht ik gelijk aan m'n beppe...

Zij hield enorm van schaatsen en reed vroeger kortebaanwedstrijden.
Omdat haar vader slager was, gaf ze het gewonnen spek aan onderduikers.
Dus deze foto is er één met een knipoog, van boven, van Beppe! 

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto! en een nog mooier verhaal <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, letterlijk en figuurlijk!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owww ja dit is natuurlijk helemaal prachtig ( mooie foto ook )

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!! ♥

    Fijn dat je heerlijk buiten geschaats hebt :o)
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je berichtje!
    Die luchtbellen maakte ik door de lens gewoon op het ijs te leggen. Camera op 'tulpje'zetten voor mooie scherpe foto's. Ik gebruik een Canon...eh..ff opzoeken...PC1311. Een eenvoudige camera...maar werkt prima! :o)

    Misschien gaan we maandag nog wel even kijken...brr...wel koud nu hoor!

    Fijne avond & zondag nog! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaaa mooi hoor! Beppe kijkt van boven naar benee en laat zo af en toe gewoon eventjes weten dat ze er nog is!

    BeantwoordenVerwijderen