maandag 7 januari 2013

Good to be back!

25 november 2012, laatste bericht: Blogbreak...
 
Ik had even geen tijd en inspiratie voor het bloggen sindsdien.
En nu zit ik me al dagen te bedenken hoe ik weer moet beginnen.
De upload ruimte zit ook vol, dus foto's toevoegen kan alleen
als ik m'n Picasa opslagruimte uitbreid.
Maar dan moet ik het ook wel gebruiken! Dillemma's dus...
 
Of eigenlijk ook niet. Vriendlief zegt zelf altijd:
"Gewoon beginnen" en zo is het ook.
 
Waar ik dan was de afgelopen weken?
Nou ja, voornamelijk op de ijbaan, waar ik werk.
Ondanks wat fysiek ongemak (schouder met 'n scheurtje),
maar dat gaat wel weer over op den duur...
Het NK allround en NK mass start is weer geweest.
Hebben jullie me nog gehoord op de achtergrond? ;-)
Tsja, ondanks minder leuke dingen ging het leven gewoon door.
 
En nu 2013 begonnen is, beginnen we gewoon opnieuw!
 
 
vergeet-me-nietje
 
Genoeg om over te schrijven:
 
* de adventswap met Orange
* lievigheden van mede-bloggers (Dinaz)
* m'n beleveninssen op de ijsbaan
* hoe is het toch met Moos
* als er weer meer tijd voor is; het fröbelen
* bakrecepten (want dat doe ik momenteel veel)
* alle leuke en positieve dingen, want die mis ik wel een beetje...
* de race tegen de weegschaal (want; goed bezig)
* mooie foto's, van ná de cursus :-)
* huis & tuin projecten (nog steeds te koop / niet af)
* enzovoort...
 
Kortom: daar ben ik weer... Glad to be back!

12 opmerkingen:

  1. Ha, goed dat je er weer bent! Het was zo stilletjes hier in blogland ; )
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Riri! Fijn weer wat van je te lezen :o)
    Goed dat je schouder aan de herstellende kant is!

    Melanie vond het schaatsen geweldig! De 1e keer schaatste ze in Groepje 2...toch iets te hoog gegrepen. 'Die Easygliders zijn prut!'aldus Melanie :o)
    Maar in groepje 1 was helemaal haar ding...dus ze heeft echt genoten!
    Helaas was dit voor onze school het laatste jaar dat ze gaan schaatsen, volgend jaar krijgt/geeft de gemeente geen subsidie meer. Erg jammer!!!

    Maar goed, fijn dat je weer terug in Blogland bent!
    Tot blogs!!! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een nieuw jaar... afgelopen jaar was minder leuk en dat zal je nooit vergeten. Maar 2013 gaat gewoon jouw jaar worden! Je hebt leuke plannen, sommige blogsters zitten nog in jouw hoofd en alles zal langzaamaan een plekje krijgen.
    Fijn dat je hier weer terug bent en ik wens je een supergoedtegek 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, fijn weer wat van je te horen. Ik was al eens eerder langs geweest en had je al gemist. Ik was al bang dat ik je per ongeluk verwijderd had of zoiets. Ik ben heel benieuwd wat we dit jaar van je te lezen krijgen. Enne, alles op zijn tijd. Soms gaan andere dingen gewoon voor.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heeeeeeeeeeeeeeejj fijn je weer te lezen zeg
    ondanks de wat mindere dingen ook helaas.........hoop ik je af en toe hier weer eens te zien

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug en veel creativiteit en sinspiratie gewenst! Wat betreft het uploaden van je foto's...je kunt ze ook verkleinen voor je ze upload. Dit was bij mij de oplossing voor dit probleem. Ik gebruik www.aanpassen.nl je kunt dan bladeren, een foto selecteren, uploaden, verkleinen en opslaan. Vervolgens zijn ze klaar voor gebruik om op je blog te gebruiken. 'K hoop dat je er wat aan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Glad you are back meis!!!!!

    Heel herkenbaar hoor zo een dip in inspiratie en effies gewoon niet bloggen.
    Maar je bent er weer!!!!!!!!!!! Gezellig!!!!!!!!!!!!!
    Wel pijnlijk je schouder! Je kan het zo moeilijk ontzien .... ze zouden ooit nog eens een schoudergipsje moeten uitvinden ;-)

    Je foto's verkleinen en je hebt nergens last van. Dat kan ook eventueel gewoon heel simpel met Paint. Ik maak de meeste foto's met mijn telefoon die ik dan meteen bewerk met de app PicsArt. Dan worden ze sowieso verkleint.

    Rustig aan hoor! Enne als je zin hebt dan vind je ons hier in blogland hihihihi
    Sluit ik dit berichtje af met nogmaals:

    Glad you are back meis!!!!!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht serieus gisteren nog aan je. "Waar zou ze nu toch zijn?" Welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen