maandag 18 november 2013

Ik stop d'r mee... voorlopig!

Och dames, soms is er teveel leuks of teveel niet leuks, het zijn van die periodes...
En ik zit in zo'n periode. Ik heb geen zin om te bloggen, dingen bij te houden,
heb wel even genoeg aan mezelf en dingen om me heen...
Natuurlijk kijk ik af en toe even de blog leeslijst na en zie ik weer allemaal
inspiratie op het www, maar mijn hoofd zit wel even vol!
Daarom heb ik besloten voorlopig te stoppen met bloggen...
 
Ah! Echt? Ja echt... Sorry, maar voor nu is het even niet anders...
En als ik het fotograferen ook weer op heb gepakt, dan begin ik
natuurlijk met m'n fotoblog... En och, misschien heb ik binnenkort
juist wel weer enorm veel te vertellen of gemaakt of gewoon zin...
 
 
In ieder geval zal ik jullie positieve vibe wel gaan missen...
De -mag ik toch wel zeggen- vriendschap die op onze blogs
onvoorwaardelijk ontstaat; hoe mooi is deze wereld vergeleken
met the real one? Zonder jullie was de wereld wat minder mooi...
Ik zal jullie missen dames!
 
 
En het is zo stil in mij,
ik heb nergens woorden voor... 

10 opmerkingen:

  1. Lekker even doe waar je zélf zin in heb, wat goed voelt. Meer moet het niet zijn. Het komt vanzelf wel weer, de zin.
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wij jou ook hoor!!!
    ....
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meisie toch. Ik denk dat het voor meerdere herkenbaar is hoor. Lekker die tijd nemen .... niks mis mee! En als je weer zin hebt weet je ons te vinden x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat had ik een paar maanden terug ook, helemaal geen puf of zin en inspiratie. Maar het gekke was toen ik het had geaccepteerd er vanaf weer plezier kwam. Dit wens ik jou ook toe. Groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volg je hart lieverd .. Bloggen moet geen moeten worden . Vergeten doe ik je toch niet , en wacht af tot de dag komt dat je weer gaat bloggen . Hou je goed xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Neem je tijd meis...de tijd voor bloggen komt vanzelf wel weer.
    Sterkte & dikke kus XXX Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve Riri,
    Gelijk heb je, geniet van je rust en misschien tot ziens.
    groetjes van Mathilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je dit berichtje nog leest. Je hebt nog een PIF van mij tegoed, maar ik heb je adres niet.Kan je mij deze mailen naar ooknuendan apestaartje gmail.com
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen