dinsdag 8 oktober 2013

POST !!!

Voor de verandering ontving ik weer eens post! Geen rekeningen,
nou ja; eentje dan... Maar verder alleen maar leuke dingen!
 
 
Zo stuurde Tante Jannie me een uniek schuurschilderdiploma!
 
 
Haha! Moest zo lachen toen ik dat zag, en ook schoonpa
(de 'opdrachtgever') vond 'm erg grappig...
Tante Jannie bedankt voor de lieve brief, het mooie boekje
en natuurlijk het diploma =)

 
Verder inspireerde Orange me met dit boek; ik ga er een
foto opdracht aan koppelen over balans in lijf & leden,
íets dat iedereen kan gebruiken, toch?
Ik ben niet een super enthousiaste lezer, maar zulke
info-boeken vind ik wel te doen...
Orange; je krijgt er nog iets voor terug, als m'n
persoonlijke missie is geslaagd!
 
En ik stuurde ook post...
De afgelopen tijd heb ik mijn volgers van mijn fotoblog
beloond met snailmail-post en daarmee de belofte ingewilligd...!
Voor allemaal (aan mailen kwam ik niet toe): graag gedaan!
 
Tsja, en dan is mijn seizoenswerk weer begonnen.
De ijsbaan is open en gisteren heb ik de eerste schooljeugd
weer schaatsles gegeven. Je verleert het niet, maar
wennen was het wel! Over wankel evenwicht gesproken...
Dat is ook gelijk de reden dat ik wat minder blogs schrijf,
want het vrijwilligerswerk heeft me de afgelopen maand
wel aardig van de straat gehouden, hoor...
Net als de zoektocht naar blijvend werk, want tot maart
werken is wel leuk, maar ook geen eeuwige oplossing.
Ik las een Libelle (ik krijg de stapels van m'n moeder)
die helemaal over werkzoeken enzo ging... Nou,
daar wordt ik niet écht optimistischer van!
Je kunt nog zo goed en geschikt zijn,
baangarantie heb je tegenwoordig niet meer...
 
 
O ja, ook nog even over de mini-fotocursus;
ik heb besloten om het anders te gaan doen,
omdat ik nu eigenlijk geen idee heb of iemand er iets mee doet.
Bovendien ga ik een proefkonijn les geven;
kijken of ik dat kan!
Binnenkort qua fotografie dus meer nieuws,
in de tussentijd plaats ik wel regelmatig een foto
op mijn fotoblog: dank voor jullie reacties aldaar ook!!!
 
 
Dan nog maar een mooie quote, van Brian Skerry:
 
"Een foto is een onweerlegbaar bewijs.
Daar kan niemand omheen."
 
 
Maak er een mooie week van allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Hou op over banen, net weer 2 afschrijvingen ontvangen &^%#@(*& grrrrrrrrrrrrrrr. Zo langzamerhand schiet ik in een depressie.
    Ik moest echt ontzettend lachen om je schuur-schilder diploma. Die heb je toch maar mooi in the pocket !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat diploma !! Maar je hebt het ook erg goed gedaan! Ik doe het je, helaas, niet na!!

    Mooie camera heb je trouwens (ik bedoel het zwarte exemplaar). Heb wel es gedacht om ook een wat uitgebreidere camera aan te schaffen, maar, alhoewel ik het erg leuk vind om te fotograferen, doe ik nou ook weer niet zo vaak, dus blijf ik het gewoon met onze ouwe doen. :o)!!!

    Succes met het vinden van een baan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met het behalen van je SCHUUR-SCHILDER-DIPLOMA.
    Geweldig en ontzettend orgineel.
    En je schuur is erg mooi geniet maar lekker van dit meesterwerk.
    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi altijd leuk om weer eens een diploma te halen!

    BeantwoordenVerwijderen