woensdag 5 juni 2013

Post, oproepje, actie... Van alles wat!

 
Ahw! Wat lief hee... Kreeg ik maandag zomaar deze heerlijke snailmail!
Van (maar dat hadden jullie vast al herkend) Tante Jannie!
Het toeval wou dat ik haar ook post had gestuurd, lees maar hier...
Ik reageerde laatst op haar blog met:
 
Hihi! De perenbroche is subliem! En nu maar duimen dat er veel groeien
aan de boom in de mini boomgaard bij m'n schoonouders ;-)
Liefs Riri
 
En dan zit 'ie gewoon in een enveloppe in je eigen brievenbus,
met een begeleidend boekwerk ;-) waar ik direct van moest schaterlachen!
Heeft die Tante Jannie maar weer mooi voor elkaar, niet?
En wat betreft die boomgaard... daar ga ik nog foto's van maken, hoor.
Ze hebben een stuk of 10 fruitbomen en dan nog struikjes...
Tsja, we zullen maar zeggen dat ze de ruimte ervoor hebben!
Bovendien is schoonpapa ook nog eens imker... én timmerman...
en kan 'ie ook nog beeldhouwen! Heb ik 'm speciaal op geselecteerd...
O, en vriendlief is heul zielig als 'ie niet fit is inderdaad... Hihi!
 
 
 
Poeh, eindelijk is het een beetje aan het zomeren! En wat betreft het oproepje
voor m'n moeder (die we al 20 jaar Moos noemen); wat een fantastische
reacties van jullie allemaal... Dat doet niet alleen haar, maar ook mij goed!
Wat zal ze verrast zijn als ze ineens zoveel lieve post krijgt.
Ze zit er nog wéken, dus mocht je geen tijd hebben, maar later ineens
dan toch? Geen probleem! ;-) Helemaal top zijn jullie !!!
 
En ook heb ik inmiddels al meer dan 25 volgers op m'n foto-blog!
En aangezien daar een actie aan hing (iets met kleine gelukjes in 'n envelop),
mogen de volgende dames nog hun adres sturen naar creadiefje@live.nl :
*Noflik nifelje*
*Carla Killens*
*Musje*
*Mamamaai*
*Wolfje*
*Rianne vd Waals*
*Helma*
*Aankleedpopje*
 
 
En déze hou ik lekker voor mezelf! Al is 'ie van de buren...
 O, en weet je wat mooie muziek is met dit weer?
Angus & Julia Stone - check hier maar: doen!!!
 
Tenslotte kan ik nog zeggen dat ik best veel foto's van de lucht heb gemaakt
de afgelopen weken, maar daarvan heb ik maar weinig op dit blog gezet.
Slecht hoor, als je predikt een member van de wolkenclub te zijn...
Dus ik kondig bij deze vast een 'luchtig' blog bericht aan,
later deze week... Vast een sneak? Oké, vooruit!
 
 
Ik zet er een streep onder, voor nu!
 
deze streep wordt u aangeboden door KLM

6 opmerkingen:

  1. Haha ja echt super grappig dat we elkaar gewoon op precies het zelfde moment post hebben gestuurd :) Het heeft gewoon zo moeten zijn :P Ik ben heeeeeeel benieuwd naar de foto's van de mini boomgaard. (heb er een nogal idyllisch beeld bij geloof ik haha)

    Ik heb de post voor je moeder zojuist aan de brievenbus gevoerd dus die zal ze ook deze week nog binnen krijgen verwacht ik.

    En dat is inderdaad een heel fijn muzakje. Ben direct de rest ook maar op Spotify gaan luisteren :) Nou, geniet van het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie post zeg. De post van je mama gaat deze week op de post, ben er bijna klaar mee.

    Wat een lieve poes, smelt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihihi, de streep is al geweldig!!! dat beloofd :)
    enne, die Maaike Ouboter was ook een geweldige tip!!
    merci!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar wordt je zeker wel blij van! Wat een gezellige post.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er wordt een hoop leuks rondgestuurd in Blogland, hè.
    En nu zie ik dat ik ook in je lijstje sta. Maar ik was toch een latere volger?
    Nou ja, leuke post is altijd leuk, dus ik ga je zo maar even mijn adres mailen.
    Ik zal ook iets aan je moeder sturen als ik weer terug in NL ben.

    BeantwoordenVerwijderen